ورزش

جو برنابئو دیوانه‌کننده است؛ باید فینال دوم را ببریم

روبن دیاز:

روبن دیاز، مدافع پرتغالی منچسترسیتی، تاکید کرد که آنها کار دشواری در سانتیاگو برنابئو پیش رو خواهند داشت.

به گزارش “ورزش سه”، اگرچه منچسترسیتی موقعیت‌های زیادی در دیدار برابر رئال مادرید ایجاد کرد و می‌توانست با اختلاف گل بیشتر این تیم را شکست دهد اما نهایتاً بازی با نتیجه 4-3 به پایان رسید تا کار صعود به سانتیاگوبرنابئو کشیده شود؛ جو ورزشگاه خانگی رئال مادرید بسیار فوق العاده است و قطعاً منچستر سیتی می‌داند که کار دشواری در این استادیوم پیش رو خواهد داشت.

در همین راستا روبن دیاز، مدافع پرتغالی منچسترسیتی نیز تاکید کرده که کار آنها در سانتیاگوبرنابئو بسیار دشوار خواهد بود. او گفت: “ما از تاثیری که آنها در لیگ قهرمانان اروپا دارند و جو سانتیاگو برنابئو آگاه هستیم. اما ما هدف خود را می‌دانیم و می‌دانیم که برای رسیدن به آن به چه چیزهایی نیاز داریم. ما می‌خواهیم با شخصیت خود بازی کنیم و برای پیروزی تلاش کنیم. برنابئو یک مکان دیوانه وار است، اما سیتی نیز یک تیم دیوانه است. ما برای آن آماده خواهیم بود.”

دیاز در ادامه گفت: “مهم نیست که چه اتفاقی افتاده است. هرگز چیزی در بازی اول تمام نمی‌شود. ما دقیقا می‌دانیم که چه چیزی در راه است و برای آن آماده هستیم. فکر می‌کنم با موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم، احساس می‌کنیم که نتیجه می‌توانست برای ما مطلوب‌تر باشد، اما در پایان برنده شدیم. این یک برد در فینال است و ما باید فینال دوم را هفته آینده در مادرید ببریم. روحیه مثبت است. ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، می‌توانستیم گل‌های کمتری دریافت کنیم، اما زمانی برای فکر کردن در مورد آن نداریم.”

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا