ورزش

حاشیه سازی برای ابطال انتخابات دوچرخه سواری/ اسدی: اجازه دهید این رشته نفس بکشد


یکی از نامزدهای انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری که نتوانست از مجمع رای اعتماد بگیرد، به دیوان عدالت اداری شکایت کرده و به دنبال ابطال انتخابات است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری در حالی بهمن ماه سال گذشته برگزار و رسول اسدی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد که  جامعه دوچرخه سواری انتظار داشت پس از برگزاری انتخابات و شناخته شدن رئیس آن حواشی دوران سرپرستی و قبل از آن به پایان برسد، اما ظاهرا اینطور نبوده و این رشته رنگ آرامش را نمی‌بیند و هر روز حواشی مختلفی از گوشه و کنار برایش به وجود می‌آید.

در تازه ترین مورد یکی از نامزدهای انتخابات که نتوانست از مجمع رای اعتماد بگیرد، به نحوه برگزاری انتخابات معترض بوده و از وزارت ورزش به دیوان عدالت اداری شکایت کرده و خواستار ابطال انتخابات شده است. 

رسول اسدی، رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در این خصوص به فارس گفت: طرح شکایت از وزارت ورزش بوده و وزارت نیز ما را از این موضوع مطلع کرده است، اما برای ما جالب توجه است که چرا قبل و حین برگزاری انتخابات هیچ اعتراضی وجود نداشت و الان این مسائل مطرح شده است.

وی ادامه داد: انتخابات روال قانونی خود را طی کرد و حتی ناظر جهانی هم به صورت آنلاین حضور داشت. اگر انتخابات مشکل قانونی داشت دوستان نباید شرکت می‌کردند، اما حالا که آمدند و نتایج هم مشخص شد، نمی‌خواهند بپذیرند که مجمع چه کسی را انتخاب و به آن اعتماد کرده است.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: خواهش می‌کنم اجازه دهید این رشته نفس بکشد و کمتر چوب لای چرخ آن بگذارید. با این روند رکابزنان  و دوچرخه سواری ایران ضرر می‌کند. با بودن یا نبودن منِ رئیس فدراسیون اتفاق خاصی نخواهد افتاد. منافع ملی که باید ارجحیت داشته باشد متاسفاته از یاد رفته و همه دنبال منافع شخصی هستند.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا