ورزش

حتی بدون جام: انگلیس از ساوت‌گیت نمی‌گذرد

اتحادیه فوتبال انگلیس حتی در صورت عدم کسب عنوان قهرمانی در یورو تصمیمی برای قطع همکاری با گرت ساوت‌گیت ندارد.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی انگلیس در دور قبلی رقابت‌ها جام ملت‌های اروپا توانست راهی بازی فینال شود، اما در حالی که میزبان این دیدار در ورزشگاه ومبلی لندن بود نتوانست برابر تیم ملی ایتالیا به پیروزی برسد و در یک قدمی رسیدن به جام قهرمانی به مقام نایب قهرمانی رضایت داد.

این اتفاق باعث شد که اعتقاد‌های بسیاری از عملکرد بازیکنان این تیم و ساوت گیت در دیدارهای بزرگ مطرح شود اما در نهایت او در جام جهانی ۲۰۲۲ هم روی نیمکت این تیم حضور داشت که در مرحله یک چهارم نهایی برابر فرانسه حذف شد تا یک ناکامی دیگر برای آنها رقم خورده باشد.

حتی بدون جام: انگلیس از ساوت‌گیت نمی‌گذرد

در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال پایان همکاری دو طرف پس از رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ به گوش رسیده است اما حالا روزنامه میرر خبر داده است که اتحادیه فوتبال انگلیس هیچ تصمیمی برای برکناری این مربی ۵۳ ساله ندارد و امیدوار است که با او به جام جهانی ۲۰۲۶ در آمریکای شمالی برود.

این در حالی است که ساوت‌گیت پیش از این گفته بود که اگر نتواند با بازیکنانش قهرمان یورو شود، احتمالا از این سمت کنار خواهد رفت، ولی مدیران فوتبال انگلیس با تصمیم او در این زمینه موافق نیستند و برای حفظ او روی نیمکت این تیم تلاش خواهند کرد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا