ورزش

حتی بقالی‌ها هم پیج ورزشی با محوریت فوتبال پاس دارند

ایسنا/همدان رئیس کانون هواداران پاس همدان گفت: پیج‌های اینستاگرامی مرتبط با تیم فوتبال پاس از تیم‌های پرطرفدار پرسپولیس و استقلال هم بیشتر است، حتی بقالی‌ها هم دارای پیج ورزشی با محوریت فوتبال پاس هستند.

علی صمدی در گفت‌وگو با ایسنا، با تأکید بر اینکه از سوی هواداران واقعی باشگاه هیچ‌گاه حاشیه‌سازی صورت نخواهد گرفت، اظهار کرد: پیج‌های اینستاگرامی مرتبط با تیم فوتبال پاس از تیم‌های پرطرفدار پرسپولیس و استقلال هم بیشتر است و متأسفانه خارج از چارچوب عمل می‌کنند و اکثر آنها دنبال ایجاد تفرقه و حاشیه هستند که انتظار داریم حراست اداره ورزش به درخواست باشگاه مبنی بر پیگیری قانونی و برخورد با اداره‌کنندگان این پیج‌ها، اقدام کند.
وی ادامه داد: هر روز شاهد ایجاد پیج جدید تحت عنوان پاس یا مرتبط با اخبار پاس هستیم که بیشتر جنبه حاشیه‌سازی دارند و در سال‌های قبل هم با وجود درخواست‌های مکرر به حراست اداره ورزش، اقدامی صورت نگرفت.
رئیس کانون هواداران پاس همدان در ادامه تصریح کرد: از مدیران باشگاه پاس درخواست کرده‌ایم که پیگیری قانونی را داشته باشند چراکه ماهیت این پیج‌ها و اینکه دنبال چه منافعی هستند مشخص شده است.
صمدی خاطرنشان کرد: هم اکنون حتی بقالی‌ها هم دارای پیج ورزشی با محوریت فوتبال پاس هستند و این نوع رفتار باعث ایجاد حواشی شده است!
وی با تأکید بر اینکه کانون هواداران در جایگاه خود اجازه حاشیه‌سازی نمی‌دهد، گفت: باشگاه و حراست اداره ورزش باید با گردانندگان این پیج‌ها که مدام حاشیه‌سازی می‌کنند، برخورد کنند چراکه تیم مدیریتی جدید باشگاه دلسوزانه و با تمام توان پای کار آمده‌اند و دلیل نمی‌شود درگیر حواشی عده‌ای معلوم‌الحال شوند تا خدای نکرده از ورود خود به فوتبال همدان ناامید شوند.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا