ورزش

حدادی: تمرینات تیم ملی بانشاط است/ سر بازیکنان داد می‌زنم اما قصد تخریب ندارم

کاپیتان تیم ملی بسکتبال گفت: بر سر بازیکنان داد می‌زنم اما قصد تخریب ندارم و همه تلاش من برای آموزش بازیکنان جوان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حامد حدادی کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران در تمرین صبح امروز (دوشنبه) تیم ملی اظهار داشت:  تمرینات بسیار بانشاط برگزار می‌شود و شاهد حضور بازیکنان جدید و روش جدید تمرین هستیم. همه ما تلاش می‌کنیم تا به هماهنگی لازم برسیم. هم مربیان و هم بازیکنان بر تمرینات تسلط دارند.

کاپیتان تیم ملی ادامه داد: نوع تمرینات کمی با قبل فرق کرده و با نشاط تجربه شده است از نظر فنی نیز باید بعد از بازی‌های رسمی اظهار نظر کرد مربیان تیم ملی دانش بالایی دارند و ما نیز باید تلاش کنیم تا نتایج مناسبی بگیریم.

حدادی گفت حدود 11 بازیکن جدید به اردو اضافه شدند و من سعی می کنم با آنها حرف بزنم و نکات مهم را به آنها یادآوری کنم که در بعضی موارد هم ممکن است بر سر آنها داد بزنم اما قصد تخریب ندارم و همه تلاش من برای آموزش بازیکنان جوان است بازیکنان مستعد دی در اردو حضور دارند اما کار زیادی پیش رو داریم.

وی تصریح کرد: متاسفانه در برخی پست‌ها دچار کمبود بازیکن و محدودیت هستیم که امیدواریم با تدبیر فدراسیون و پشتوانه‌سازی این مشکل نیز برطرف شود.

وی در مورد سعید ارمغانی سرمربی جدید تیم ملی گفت: او چند سال در اروپا با مربیگری کرده و شنیده‌ام که در دوران بازی نیز بازیکن باهوشی بوده و در تمرینات تاکتیک های بسیار خوبی ارائه کرده است.

حدادی در مورد بازی با تیم ملی قزاقستان در پنجره سوم انتخابی جام جهانی خاطرنشان کرد: قزاقستان تیم بسیار خوبی است و شبیه تیم‌های اروپایی بازی می‌کند من از سایر بازیکنان نیز در مورد کیفیت این تیم پرسیده‌ام. باید قزاقستان را شکست دهیم تا صعودمان به جام‌جهانی آسان‌تر باشد.

انتهای پیام/

منبع خبرگزاری تسنیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا