ورزش

حدادی : مردم تیم ملی بسکتبال و جوانان را فارغ از نتیجه حمایت کنند


کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران از مردم خواست به نتیجه نگاه نکنند و تیم ملی و جوانان این تیم را مورد حمایت قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس، حامد حدادی اسطوره بسکتبال ایران در خصوص آغاز تمرینات گروهی تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: در دو هفته اخیر هم  که تیم ملی در اردوی ترکیه حضور داشت، تمرینات آمادگی بدنی و درمانی خودم را دنبال کردم تا از شرایط تیم دور نشوم و تلاش دارم بتوانم  به تیم کمک کنم. الان هم که زودتر از موعد مقرر به میدان بازگشته ام تلاشم را برای اضافه  شدن به تیم ادامه می دهم و امیدوارم شرایط به خوبی پیش رود.

حدادی در ارتباط با اردو و بازی‌های تدارکاتی پیش روی تیم ملی گفت: روسیه سبک خاص خودش را دارد و اگر با تیم اصلی حاضر شوند محک جدی برای ما خواهد بود چرا که آنها اروپایی و از جمله تیم هایی هستند که قدرتی بازی می کنند. 

وی افزود: بعد از دو بازی که تیم ملی با لبنان داشت، روسیه محک جدی برای ورود به مرحله نهایی آمادگی قبل از جام جهانی  محسوب می‌شود و امیدوارم با 7،8  بازی خوب و پرفشار با تیم های اروپایی، آماده جام جهانی شویم. قطعا هر چه بازی های تدارکاتی بیشتر باشد، می‌تواند شرایط بازی و نتیجه گیری ایران را به سمت بهتری ببرد.

بازیکن صاحب نام بسکتبال ایران در خصوص حمایت از تیم ملی بسکتبال ایران گفت: مردم،  تیم ملی را در هر شرایطی حمایت کنند و این حمایت باید فارغ از اینکه چه بازیکنانی عضو تیم هستند یا مثلا من باشم یا نباشم را ادامه دهند. بسیاری از بازیکنان ما جوان هستند و نیاز به حمایت و دلگرمی دارند و به نتیجه نگاه نکنند و به حمایت‌شان همچنان ادامه دهند.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا