ورزش

حذف ستاره بزرگ گلف به دلیل حمله به عربستان

اولین تبعات مصاحبه تند علیه عربستان را باید غیبت فیل میکلسون در مسابقات گلف گرجستان دانست.

به گزارش “ورزش سه”، فیل میکلسون، ستاره آمریکایی گلف، پس از اظهارات جنجالی و تند در مورد عربستان، برای اولین بار و بعد از سه دهه در مسابقات مسترز در گرجستان غایب خواهد بود. این مسابقات از تاریخ هفت تا 10 آوریل در آگوستا برگزار می شود و فیل میکلسون که از سال 1995 در تمامی تورنمنت ها حاضر بوده، در این دوره شرکت نخواهد کرد. میکلسون در سال های 2004، 2006 و 2010 برنده مسابقات مسترز شده و از ورزشکاران پرافتخار این رشته به شمار می آید.

فیل میکلسون، قهرمان سه دوره مسابقات مسترز، اخیرا عربستانی ها را در مصاحبه ای با لفظ توهین آمیز “حرامزاده های ترسناک” توصیف کرده که این مصاحبه به شدت جنجالی شده است. زمانی که این گفت و گو همه جا پخش شد، این ورزشکار 51 ساله و پرافتخار در شبکه های اجتماعی به دلیل اظهارات خود به شدت عذرخواهی کرد و البته مدعی شد برای مدتی در تورهای جهانی غایب خواهد بود. مشخص نیست که آیا میکلسون در مسابقات قهرمانی PGA در تولسا حضور خواهد داشت یا خیر.

میکلسون در گفتگو با آلن شیپناک در مورد کتاب تحت تالیفش که در ماه می منتشر خواهد شد در مورد مسائلی از جمله سری جدید مسابقات برنامه‌ریزی شده در خلیج فارس با سرمایه‌گذاری میلیاردی سعودی ها صحبت کرد. در آن مصاحبه میکلسون بارها از وضعیت حقوق بشر در نظام پادشاهی عربستان سعودی انتقاد کرده و کلماتی تند و آتشین علیه سیاستمداران این کشور به کار برد.

ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا