ورزش

حردانی مزد سوپر گلش را گرفت(عکس)

دفاع راست استقلال در دیدار با ملوان از ابتدا در ترکیب قرار گرفت.

به گزارش “ورزش سه”، صالح حردانی که در ابتدای فصل یکی از نفرات ثابت  استقلال بود، با تغییر پست کوین یامگا جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست داد.

دوری از ترکیب استقلال، اگر چه شانس حضور در جام جهانی قطر را از صالح حردانی سلب کرد اما این مدافع  سرعتی به جای ایجاد حاشیه، با آرامش به کارش ادامه می‌داد تا بتواند بار دیگر جایگاه اصلی خود را به دست بیاورد.

استفاده کردن از تمام نفرات استقلال، نشان می‌دهد ساپینتو اعتقاد چندانی به ترکیب ثابت ندارد و هر بازیکنی که عملکرد بهتری در تمرینات داشته باشد، می‌تواند به ترکیب  راه پیدا کند، حردانی نیز، با آگاهی از این موضوع به دنبال اثبات خود است.

بعد از چند بازی در دیدار جام حذفی مقابل ملوان، حردانی را از ابتدا به میدان فرستاد تا به نوعی مزد گل تماشایی و تلاش او را داده باشد.

حضور در ۲۵ دقیقه پایانی بازی با پیکان، فرصت مناسبی برای حردانی بود تا با زدن یک گل تماشایی نشان دهد که از لحاظ روحی در سطح بالایی قرار دارد و همچنان یک مهره قابل اتکا و تاثیر گذار است.
حردانی عملکرد خوبی در نیمه اول این دیدار داشت، اما با تصمیم ساپینتو، فرزند صالح استقلال در نیمه دوم جای خود را به ارسلان مطهری داد.

بدون شک این بازی پایان کار دفاع جنوبی استقلال در فصل بیست و دوم لیگ برتر و  این دوره از رقابت‌های جام حذفی نیست و او همچون بازی با پیکان، در ادامه فصل نیز می‌تواند عصای دست ریکاردو ساپینتو شود.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا