ورزش

حرف‌های مبهم مدیر تراکتوری در مورد نقل و انتقالات

شاید نیاز به تغییر و جابجایی باشد؛

مدیر تیم فوتبال تراکتور اعلام کرد این تیم در صورت امکان اقدام به جذب بازیکنان خواهد کرد.

به گزارش ورزش سه، سعید مظفری‌زاده پس از پیروزی برابر مس رفسنجان در‌ جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: من این برد را به هواداران خوب‌مان تقدیم می‌کنم و تبریک می‌گویم که بعد از این میزان حمایت و صبوری، امروز بچه‌ها با تمام تلاشی که داشتند توانستند گوشه‌ای از محبت این عزیزان را جبران کنند. بر باارزشی برای ما بود و نیاز به این سه امتیاز داشتیم که بتوانیم شرایط روحی روانی و کلی تیم‌مان را بهبود ببخشیم. همانطور که شاهد بودید، بچه‌های ما بازی به بازی مسلط‌تر کار می‌کنند و امیدوارم با همین روند بتوانیم خودمان را به جایگاه‌های بالای جدول برسانیم.

او در واکنش به اینکه پیش از این اعلام کرده بود نقل و انتقالات تراکتور تمام شده اما به نظر این یاشگاه در حال مذاکره با بازیکنان است، گفت: نقل و انتقالات ما بر اساس نیاز کادرفنی و تیم است. ما اگر در نقطه‌ای احساس ضعف کنیم، تا وقتی که زمان داریم، نقل و انتقالات را پیگیری می‌کنیم. آن زمان که صحبت کردم، تصمیمی برای جابجایی در تیم نبود اما بر اساس آنالیزهایی که سرمربی و کادرفنی داشتند، شاید نیازی به تقویت برخی پست‌ها و جابجایی داشته باشیم. در صورت اعلام نیاز به باشگاه و امکان، این کار را انجام خواهیم داد اما فعلا چیزی به صورت جدی و قطعی مطرح نیست.

ویدئو: 309286

مظفری‌زاده درباره استقبال کم هواداران از این مسابقه عنوان کرد: این بازی وسط هفته بود ساعت آن هم دیروقت بود. از طرفی حساسیت این بازی هم نسبت به بازی‌های گذشته کمتر بود اما هواداران آمدند و حمایت کردند. از آنها ممنونم و از طرف کل تیم و مجموعه باشگاه قدردان محبت‌ها و حمایت‌ها و صبوری هواداران هستم.

او در پایان در پیش‌بینی از رتبه تراکتور در نیم فصل گفت: فوتبال، قابل پیش‌بینی نیست و همه ۱۶ تیم لیگ برتر، تیم‌های ارزشمندی هستند و در تلاشند که بهترین‌هایشان ارائه بدهند. ما هم تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و به جمع مدعیان اضافه شویم.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا