ورزش

حرف آخر ابوالفضل جلالی درباره تمدید با استقلال

دوست دارم بمانم، باید تعامل ایجاد شود

مدافع ملی‌پوش استقلال درباره موضوع تمدید قراردادش با این باشگاه به صحبت پرداخت.

به گزارش “ورزش سه”، ابوالفضل جلالی یکی از بازیکنانی است که قراردادش با استقلال به اتمام رسیده است؛ این بازیکن بعد از اردوی تیم ملی و دیدار با ازبکستان در جلسه‌ای با مدیران باشگاه استقلال شرکت کرد و گفته می‌شود در این نشست توافقاتی برای تمدید قرارداد داشته است.

جلالی در گفت و گوی جمعه شب خود هم نشان داد که دوست دارد در استقلال بماند. او در خصوص وضعیتش با استقلال گفت: «وقتی مصدوم بودم، هواداران استقلال پای من ایستادند و واقعا ممنون آنها هستم. هرچه دارم از تیم بزرگ استقلال و هواداران دارم. من در خانواده‌ای بزرگ شدم که پدرم استقلالی است. محبت هواداران را نمی‌توانم فراموش کنم.»

او ادامه داد: «پیشنهاد دارم اما به رسم حرفه‌ای بودن فردای اردوی تیم ملی با مدیربرنامه‌هایم به باشگاه رفتم. جلسه خوبی داشتیم، از سردار شهریاری و مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم. اولویت اصلی ام استقلال است، اگر پیشنهادی داشته باشم احترام می‌گذارم، اما واقعا هواداران استقلال برایم سنگ تمام گذاشتند و می‌خواهم دین خودم را ادا کنم.»

جلالی افزود: «امیدوارم باشگاه تعامل خوبی ایجاد کند تا بتوانم با افتخار در خدمت استقلال باشم.»

با این شرایط به نظر می‌رسد به زودی شاهد تمدید قرارداد جلالی با استقلال باشیم و این مدافع چپ را فصل بعد هم در ترکیب آبی‌پوشان ببینیم. مگر اینکه اتفاق عجیبی برای او رخ بدهد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا