ورزش

حریفان جودوکاران جوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شدند

جودو قهرمانی آسیا – تاشکند

رقابت‌های جودو قهرمانی جوانان آسیا از امرور در تاشکند آغاز می شود و طی آن ۵ نماینده کشورمان به دیدار رقبای خود می روند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، مراسم وزن کشی مسابقات جوانان قهرمانی آسیا در بخش دختران و پسران عصر انجام و نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند. این دوره از مسابقات طی دو روز و با حضور ۱۷۲ جودوکار از ۱۵ کشور به میزبانی ازبکستان در تاشکند برگزار خواهد شد.

طبق برنامه اعلام شده عسل کلامی در وزن ۴۸- کیلوگرم، هانیه عباس زاده در وزن ۵۷- کیلوگرم، امیر حسین ولی زاده در وزن ۶۶- کیلوگرم، نیما خدابنده و سینا قمی در وزن ۷۳- کیلوگرم امروز به مصاف رقبای خود می‌روند.

بر همین اساس در وزن ۶۶- کیلوگرم امیر حسین ولی زاده در نخستین مبارزه، با «عباسبکوف» نماینده قرقیزستان مبارزه خواهد کرد. برنده مبارزه ترکمنستان و کویت حریف بعدی ولی زاده خواهد بود.

نیما خدابنده ابتدا به مصاف «لیشرام» از هندوستان خواهد رفت و در ادامه «الماتا» از قزاقستان را پیش رو دارد. سبحان قمی دیگر نماینده کشورمان ابتدا به دیدار «باگراخ» از مغولستان خواهد رفت و در صورت برتری نماینده ترکمنستان و ازبکستان را پیش رو خواهد داشت.

در وزن ۸۱- کیلوگرم، الیاس پرهیزگار دور نخست با قرعه استراحت روبرو است. وی در نخستین مبارزه باید به مصاف «عبدوجلال اوف» از کشور تاجیکستان برود.

امیر عباس چوپان در وزن ۹۰- ابتدا با «مون خسای خان» از مغولستان مبارزه خواهد کرد و در ادامه به مصاف «سامانووا» از ازبکستان می‌رود. محمد جواد محبی دیگر نماینده کشورمان در این وزن در نخستین مبارزه به مصاف «سویون جوو» از ترکمنستان خواهد رفت.

در وزن ۱۰۰- کیلوگرم امیر پویا نوحی پس از یک دور استراحت به مصاف «شوراخ ماتوف» ازبکستانی خواهد رفت. محمد حسین یاقوتی در همین وزن دور اول با قرعه استراحت روبرو شده است، وی دور دوم با «پارک» از کره جنوبی مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم امیر عباس موحد در نخستین مبارزه باید با «ژان تیلک» از کشور قزاقستان مبارزه کند. در صورت پیروزی با «نگاتتول گان» از کشور مغولستان مبارزه خواهد کرد.

در بخش دختران و در وزن ۴۸- کیلوگرم عسل کلامی در نخستین مبارزه با «شین ای چون» از کشور چین تایپه مبارزه خواهد کرد. هانیه عباس زاده در وزن ۵۷- کیلوگرم در نخستین رقابت باید به مصاف «لی بون» از کشور کره جنوبی برود.

در وزن ۷۸- کیلوگرم مریم پیمانی در نخستین مبارزه باید با «آیل تیگوباتا» از کشور مغولستان رقابت کند و راحیل مرادی در وزن ۷۸+ کیلوگرم‌ابتدا به مصاف «کیم مین یونگ» از کشور کره جنوبی می رود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا