ورزش

حساب بلینگام با ستاره صربستان صاف شد (عکس)

جود بلینگام، ستاره انگلیس، پس از گلزنی به صربستان با فیلیپ کاستیچ درگیر شد.

به گزارش “ورزش سه”، جود بلینگام، ستاره انگلیس، در نیمه اول بازی حساس امشب یورو 2024 با فیلیپ کاستیچ از صربستان درگیر شد. بلینگام در دقیقه 13 بازی امشب تیمش را با یک گل پیش انداخت و دقایقی بعد با بازیکن حریف به چالش خورد.

پس از تکل نزدیک به خط کنار زمین و مهار حمله‌ای که کاستیچ در نظر داشت آن را آغاز کند، بازیکن انگلیسی رو به هواداران کرد و از آن‌ها درخواست کرد تا هیجان روی سکوها را افزایش بدهند.

سپس بلینگام از قصد با شانه‌اش به سینه کاستیچ تنه زد و در چهره بازیکن یوونتوس مشخص بود که از این اقدام بلینگام عصبانی شده اما واکنشی نشان نداد که منجر به درگیری شود.

حساب بلینگام با ستاره صربستان صاف شد (عکس)
2044469

بلینگام پیش از به ثمر رساندن گل با کاستیچ در میانه میدان چند درگیری کوچک داشت و رقابت بین این دو در جریان بازی مشخص بود. به همین دلیل بازیکن انگلیسی از این فرصت استفاده کرد تا هم به سکوها جو بدهد و هم به نوعی خرده حساب خود با بازیکن حریف را صاف کند.

کاستیچ البته مدت زیادی در زمین باقی نماند تا به رقابت با بلینگام پاسخ بدهد و به دلیل مصدومیت در دقیقه 43 با مصدومیت زمین بازی را ترک کرد تا فیلیپ ملادنوویچ، بازیکن پاناتینایکوس، جایگزین او شود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا