ورزش

حسین‌زاده روی پوستر شارلروا رفت

هر ۲ ایرانی در لیست مقابل خنت؛

دو ستاره ایرانی شارلروا در فهرست این تیم برابر خنت قرار گرفته‌اند.

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه شارلروا بلژیک که امیرحسین حسین‌زاده را در نقل و انتقالات تابستانی به خدمت گرفت و این بازیکن را در دو ماه اخیر در تمرینات پیش‌فصل خود داشت، در ۶ مسابقه گذشته‌اش نتوانسته بود از او بهره ببرد ولی در دیدار فردا برابر خنت این بازیکن را در اختیار دارد.

حسین‌زاده که پس از سپری کردن یک فصل درخشان و کسب عنوان قهرمانی همراه استقلال مورد توجه شارلروا بلژیک قرار گرفت و هم‌تیمی علی قلی‌زاده شد، فردا شب این فرصت را دارد تا برای نخستین بار با پیراهن سفید و مشکی باشگاه جدیدش به میدان برود و دوران تازه‌ای از فوتبال خود را آغاز کند.

شارلروا در حالی که باید از ساعت ۲۱ فردا یکشنبه در چارچوب دیدارهای هفته هفتم ژوپیر لیگ بلژیک به مصاف خنت برود، لیست اسامی بازیکنان خود برای این مسابقه را اعلام کرد که در بین نفرات این تیم، نام علی قلی‌زاده و امیرحسین حسین‌زاده دیده می‌شود.

علی قلی‌زاده که در ۶ هفته ابتدایی فصل ۲۳-۲۰۲۲ ژوپیر لیگ بلژیک سه بار حضور ثابت و سه بار حضور تعویضی در ترکیب تیمش داشته و یک گل در نخستین مسابقه به ثمر رسانده، از فردا شب در حالی بازی می‌کند که یک ایرانی دیگر را در کنار خود خواهد داشت.

بنابر اعلام باشگاه شارلروا، امیرحسین حسین‌زاده با شماره پیراهن ۹۹ برای این تیم به میدان می‌رود و شماره او مثل دوران بازی با استقلال خواهد بود.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا