ورزش

حسینی: بازیکنان زیادی از دست دادیم اما نگران نیستیم

اولویت‌مان تمدید با بازیکنان خودمان است؛

مجتبی حسینی می‌گوید تلاش خواهد کرد که با جذب بازیکنان مناسب، روند خوب آلومینیوم اراک را حفظ کند.

به گزارش ورزش سه، اولین تمرین تیم فوتبال آلومینیوم اراک به منظور آماده‌سازی برای فصل جدید، امروز زیر نظر مجتبی حسینی برگزار شد و سرمربی جدید آلومینیوم در حاشیه این تمرین در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: جا دارد از حضور در اراک ابراز خوشحالی کنم. خیلی خوشحالم که در خدمت مردم خوب و فوتبال‌دوست و هواداران عزیز اراکی هستم و انشاالله بتوانیم با یک کار خوب و همدلی، سال خوبی را در این شهر خوب داشته باشیم.

او با اشاره به تمرین امروز آلومینیوم ادامه داد: امروز جلسه اول تمرین‌مان است. تمرین امروز اکثریت با بچه‌هایی است که جوان‌تر هستند و در رده امید بودند و بچه‌هایی هم که قرارداد داشتند، تک و توک آمده‌اند. انشالله کار را جلو می‌بریم تا تیم در اوایل هفته آینده تکمیل شود.

حسینی درباره فعالیت‌های نقل و انتقالاتی آلومینیوم بیان کرد: در نقل و انتقالات هم باشگاه با توجه به اهدافی که دارد، کارش را انجام می‌دهد. ابتدا با بچه‌هایی که قراردادشان به پایان رسیده، تمدید کنیم و سپس وارد بازار نقل و انتقالات می‌شویم تا ببینیم طبق خواسته‌هایمان چه بازیکنی را می‌توانیم به دست بیاوریم.

سرمربی جدید آلومینیوم در پاسخ به این سوال که آیا در فصل آینده می‌تواند به روند خوب این تیم ادامه بدهد، گفت: ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که روند خوب تیم خوب اراک را ادامه بدهیم. مطمئنم با یک کار خوب، همدلی و انتخاب‌هایی که باید داشته باشیم، در این مسیر موفق باشیم. تیم، بازیکنان زیادی را از دست داده اما جای نگرانی ندارد و من سعی می‌کنم با انتخاب‌های خوب‌مان و حمایت‌های باشگاه، این روند خوب را داشته باشیم. کار سخت هست اما خیلی امیدواریم.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا