ورزش

حسینی: برای رسیدن به پیراهن استقلال جنگیدم/ کار کردن با ساپینتو لذت‌بخش است

مدافع جدید تیم فوتبال استقلال می‌گوید برای رسیدن به پیراهن آبی‌پوشان پایتخت تلاش زیادی کرده است.

سید محمد حسینی، مدافع جدید تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حضورش در جمع آبی‌پوشان پایتخت و عملکرد فصل گذشته‌اش در تیم هوادار صحبت‌های مختلفی به میان آورد. مشروح صحبت‌های این بازیکن به شرح زیر است:
* ابتدا درباره حضورت در جمع آبی‌پوشان صحبت کن. چه شد که استقلال را انتخاب کردی؟
این یک جمله کلیشه‌ای است که بگویم از بچگی استقلالی بودم اما واقعا من از بچگی با جان و دل در فوتبال بودم که به پیراهن استقلال برسم. این را همه می‌دانند. در شهر ما از هر کسی که مرا می‌شناسد، بپرسید، قطعا به شما می‌گوید که سید محمد حسینی استقلالی است. من همیشه نتایج استقلال را دنبال می‌کردم و قلبی این تیم را دوست داشتم اما هیچ وقت در هر تیمی که بودم، نخواستم مقابل حریف کوتاهی کرده باشم. عشق من به استقلال قلبی بوده و خیلی جنگیدم که به این پیراهن برسم و افتخار می‌کنم که پیراهن بزرگ استقلال را پوشیدم. تمام تلاشم را می‌کنم که به راحتی این پیراهن را از دست ندهم و جواب محبت خدا، خانواده، هواداران  و کادر فنی استقلال را بدهم.
* در این مدت بازخوردی از هواداران استقلال داشتی؟
بازخورد هواداران فوق‌العاده بوده است. هر کسی به من پیام محبت‌آمیزی داشته است و خیلی به من لطف داشته‌اند. از هواداران استقلال متشکرم. من پیامی ندیدم که بی‌احترامی شده باشد و به این نتیجه رسیدم که هواداران استقلال، آدم‌های باشخصیت و با کمالاتی هستند.
* نظرت درباره ریکاردو ساپینتو چیست؟ آیا می‌توانی با این مربی و کادر فنی‌اش هماهنگی شوی؟
بله قطعا. آقای ساپینتو مربی بزرگی است. کار کردن با یک مربی خارجی که اولین تجربه برای من به حساب می‌آید، لذت‌بخش است. امیدوارم جواب محبت و اعتماد این مربی را بدهم تا شرایط هم برای من و هم برای استقلال و آقای ساپینتو به بهترین شکل پیش برود.
* از فصل گذشته و عملکردت در تیم هوادار رضایت داری؟
فصل گذشته، یک فصل فوق‌العاده برای من بود. از رضا عنایتی و کادرش خیلی تشکر می‌کنم. آن‌ها خیلی به من کمک کردند. یک سال بسیار خوب برای من و هوادار در فصل گذشته رقم خورد اما اتفاقاتی افتاد که ما نتوانیم رتبه تک رقمی به دست بیاوریم. ما می‌توانستیم هفتم جدول شویم اما آن اتفاق نیفتاد و بهتر است که ورود نکنیم که چه مسائلی در این رابطه پیش آمد. من در کل از شرایط فنی خودم و شرایط تیمی راضی بودم.

* در استقلال آیا دوست و رفیقی داری که در آمدن تو به تیم تاثیری گذاشته باشند؟
من سه ماه پیش، صحبت کوتاهی با داریوش شجاعیان کردم. هنوز هم آمدن من به استقلال قطعی نبود و فقط در حد صحبت بود. من از شجاعیان در مورد شرایط استقلال پرسیدم. با فرشید اسماعیلی هم در ارتباط هستم. از کسانی که الان در استقلال هستند، با آرمان رمضانی و رضا آذری یک رفاقتی داشتم و با بقیه استقلالی‌ها این افتخار را نداشتم که همی‌تیمی باشم و رفاقتی داشته باشم و امیدوارم در این فصل رفاقت‌هایمان بیشتر شود.
* پست تو مدافع است و قطعا در فصل آینده رقابت قابل توجهی با مدافعان استقلال خواهی داشت. نظرت در این رابطه چیست؟
بهتر است که از کلمه رقابت استفاده نکنیم. من همیشه با هم‌پستی‌هایم رفاقت داشتم و رفاقت برای من اولویت بوده است. این مساله به شرایط فنی بازیکنان برمی‌گردد و طبق نظر سرمربی، هر بازیکنی که به میدان می‌رود، امیداورم شرایط برایش به بهترین شکل ممکن پیش برود و تیم نتیجه بگیرد. هر کسی که شرایطش خوب باشد و به تیم کمک کند، برای من لذت‌بخش خواهد بود.
* سید محمد حسینی از استقلال به پیراهن تیم ملی هم می‌رسد؟
من تمام تفکراتم این بود که اول به پیراهن باشگاه استقلال برسم و این امر برای من محقق شد. الان دنبال این هستم که بتوانم سال‌های سال در استقلال حضور داشته باشم. هر فوتبالیستی آرزو دارد که پیراهن تیم ملی را بر تن کند و چه سالی بهتر از سال جام جهانی؟ کمتر از ۶ ماه دیگر ما جام جهانی را در پیش داریم و امیدوارم شرایط طوری برای من و باشگاه استقلال پیش برود که ملی‌پوش‌های زیادی از استقلال، تحویل تیم ملی بدهیم.
* با توجه به شرایط استقلال، این تیم در فصل آینده می‌تواند قهرمانی‌اش را تکرار کند؟
تیم ما تاحدودی اسکلت سال گذشته‌اش را حفظ کرده و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که از قهرمانی سال گذشته دفاع کنیم. امیدوارم استقلال مثل فصل گذشته، امسال هم عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را به دست بیاورد و دل میلیون‌ها هوادار را شاد کند.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا