ورزش

حسینی نسب: خوشحالم شخصیت سایپا را حفظ کردیم

می‌خواستیم نشان دهیم ادم های خوب هم در فوتبال هستند

سرمربی سایپا نسبت به تساوی 2-2 تیمش مقابل داماش گیلان واکنش قابل توجهی نشان داد.

به گزارش ورزش سه، مهدی حسینی نسب سرمربی تیم سایپا در پایان بازی با داماش گیلان در هفته سی و چهارم لیگ یک، با خبرنگاران و اصحاب رسانه صحبت کرد و در ابتدا اظهار داشت: واقعا به داماش گیلان تبریک می‌گویم. دلمان می‌سوخت اگر مقابل این هواداران اتفاق تلخی رخ می‌داد. اگر تیمی داریم، کاش به آن بهتر برسیم. چرا باید به این لحظه برسد که دنبال باخت یا برد یک تیم دیگر باشیم. خدا را شکر ماندند و ای کاش مسئولان به آن رسیدگی کنند تا دل مردم رشت خوشحال شود.

او ادامه داد: بازی حساسی بود و برای خود من هم حساسیت داشت. از اطراف آدم های زیادی تماس گرفتند که طوری بازی کنیم شرافت داشته باشیم و بالاخره در این فوتبال اتفاقاتی را می‌بینیم که وابسته به اتفاقاتی است که خودتان در جریان هستید.

حسینی نسب تاکید کرد: خواست خدا بود این اتفاق بیفتد و هر دو تیم بازی خوبی داشتند. تماشاگران 4 گل دیدند و هم از بازی لذت بردند و هم ماندن تیمشان. تیم سایپا تا رده دوازدهم هم رفته بود و نتایجمان ما را به کورس صعود رسانده بود. برگشتم تا آبروی تیم را حفظ کنم. جایگاه سایپا روز به روز خطرناک‌تر می‌شد و داماش هم سالیان سال در فوتبال ایران بوده و درباره آنها هم این حرف را می‎زنم. در نهایت خوشحالم که توانستم شخصیت سایپا را حفظ کنم.

او ادامه داد: فساد همه جا هست اما هر کسی فاسد نیست. ما خواستیم این را نشان بدهیم و نشان دادیم که انسان های خوبی هم در این ورزش هستند. من به عنوان یک مربی می‌توانم فقط مراقب خودم باشم و باید از بالا و فدراسیون فوتبال مراقبت شود. 2 سال دیگر اخبار جدیدی می‌شنویم و مشکلات در فوتبال زیاد است. انشالله همه چیز درست شود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا