ورزش

حسین زاده: استقلال نتوانست رضایت‌نامه‌ام را بگیرد / حاضر بودم با پول خیلی کم هم بازی کنم

بازیکن جدید تیم تراکتور تبریز درباره عدم انتقال به استقلال تهران از شارلوای بلژیک صحبت کرد.


به گزارش ایلنا، امیرحسین حسین زاده، بازیکن جدید تراکتور در حاشیه اردوی تیم تیم درخصوص عدم انتقال به استقلال تهران اظهار داشت: باشگاه استقلال هیچ اقدامی برای گرفتن رضایت‌نامه نکرد و من هم زمان زیادی نداشتم و مجبور بودم تصمیم دیگری بگیرم. قبول کرده بودم که حتی با حقوق خیلی کم برای استقلال بازی کنم و تنها مشکلم پول رضایت‌نامه بود که باشگاه استقلال نتوانست آن را پرداخت کند و با صحبت‌هایی که انجام شد، تراکتور با باشگاه شارلوا به توافق شد.

او در پاسخ به این سوال که آیا تراکتور ۸۰۰ هزار دلار را پرداخت کرده است، گفت: نمی‌دانم مبلغ چقدر بوده است. یک توافق بین خودشان بوده و من در جریان نیستم.

حسین‌زاده در واکنش به اینکه آیا استقلال نمی‌توانست به صورت اقساطی این مبلغ را پرداخت کند، عنوان کرد: نه، مثل اینکه پیشنهادشان تفاوت زیادی با  یکدیگر داشته است. البته نمی‌‌دانم چقدر بوده است.

او در خصوص اینکه با روزبه چشمی درباره بازگشت به استقلال صحبت کرده بود، توضیح داد: من با آقا روزبه، آقای نکونام و همه صحبت کردم و اوکی بودم. چند بار صحبت کردم اما نشد که این اتفاق بیفتد. خیلی خوشحالم که در خدمت تیم بزرگ تراکتور هستم و با تمام وجود برایشان بازی می‌کنم و ذره‌ای برای موفقیت این تیم کم کاری نمی‌کنم.

حسین‌زاده درباره جو تراکتور بیان کرد: من آذری زبان هستم و خیلی خوشحالم به شهری می‌روم که همه هم‌زبان خودم هستند. دوست دارم که بازی در یادگار را با تماشاگران خوب و خونگرم تبریزی انجام بدهم و انشاالله که اتفاقات خوبی رخ بدهد.

او با اشاره به مهره‌هایی که تراکتور جذب کرده است، گفت: امسال یک تیم فوق‌العاده‌ داریم که در تمام پست‌ها تکمیل است. می‌توانیم یکی از تیم‌های مدعی باشیم و‌ تک تک بازیکنان تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. ما هدف قهرمانی به این تیم آمدیم و امیدواریم این اتفاق رخ بدهد.

بازیکن جدید تراکتور در واکنش به اینکه شرایط استقلال نامساعد است، گفت: می‌دانم اما درباره استقلال صحبتی نمی‌کنم. انشاالله که موفق باشند.

حسین‌زاده در پاسخ به اینکه چقدر به بازگشت به تراکتور امیدوار است، گفت: من فعلا قرارداد بلند مدتی با تراکتور دارم اما انشاالله که یک روز این اتفاق بیفتد.

او درباره همکاری با پوکو خمس عنوان کرد: من تعریف‌های زیادی از ایشان شنیدم اما هنوز ایشان را ندیده‌ام و با هم کار نکرده‌ایم.

حسین‌زاده در پایان در پاسخ به این سوال که آیا پیش از پیوستن به تراکتور با کادرفنی این تیم صحبت کرده است، عنوان کرد: قبل از پیوستن نه اما مثل اینکه مدیریت صحبت کرده و نظر کادر خیلی مثبت بوده و این اتفاق افتاده است.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا