ورزش

حسین گودرزی: خیلی خوبیم ما!

بازی کردن برای عنایتی لذتبخش است

مدافع تیم ملی امید در بازگشت از تورنمنت فشرده غرب آسیا در عراق می گوید این تیم حرف زیادی برای گفتن دارد.

به گزارش ورزش سه، حسین گودرزی پس از درخشش در نفت مسجد سلیمان مورد توجه رضا عنایتی در تیم ملی امید قرار گرفت. وی در این مورد به خبرنگار ما گفت: از امید های پیکان بعد از نایب قهرمانی با قراردادی دو ساله به نفت مسجد سلیمان رفتم. من یک فصل خوب را سپری کردم و با آمدن آقای عنایتی شرایط بهتر هم شد. با توجه به جوانگرایی ایشان در بازی شانزدهم لیگ بالاخره اولین بازی لیگ برتری ام را به شکل قابل قبولی انجام دادم و توانستم در ادامه بازی ها حضور داشته باشم و در دیدار با نساجی گل زدم.

این بازیکن اضافه کرد: شاگرد آقا رضا عنایتی شدن آرزوی هر بازیکنی است. او خودش بازیکن بزرگی بوده و بازیکن را درک می کند و بازیکنانی که برایش بازی می کنند زیاد زیر بار فشار روانی نیستند و بار منفی را به درون زمین انتقال نمی دهد و برای او بازی کردن خیلی لذت بخش است. امیدوارم در تیم ملی با درخششمان به المپیک صعود کنیم.

1890465

مدافع تیم امید در مورد گلزنی در فینال عنوان کرد: گلزنی در رده های ملی آرزوی هر بازیکنی است و من هم خیلی دوست داشتم این کار را انجام بدهم و دل مردم ایران را شاد کنم. خدا را شکر توانستم به این هدف برسم و دوست دارم بیشتر از این ها گل بزنم و به این یک گل قانع نیستم ولی متاسفانه بازی را در ضربات پنالتی واگذار کردیم و این موضوع شیرینی گل را برایم کم کرد ولی تیم ما یک هفته دور هم جمع شده بود و هنوز آنقدری با هم هماهنگ نیستیم و شناخت کافی از بازی یکدیگر نداشتیم. مطمئن باشید نمایش تیم ملی خیلی بهتر از این می شود و حرف های زیادی برای گفتن داریم.

گودرزی در پایان افزود: یک فصل خوب را پشت سر گذاشتم. با اینکه اولین سال لیگ برترم بود ولی به نظرم فصل خوبی بود. باید بهتر از این ها شوم. دوست دارم در آینده نزدیک لژیونر شوم و ادامه دوران فوتبالی ام را در اروپا سپری کنم و به تیم ملی دعوت شوم.

1890466

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا