ورزش

حضور مدیرعامل پیکان در محل تمرین تیم‌های فوتبال و بسکتبال


مدیرعامل پیکان در محل تمرین تیم‌های فوتبال و بسکتبال این باشگاه شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه پیکان،  امیرعطابخش مدیر عامل باشگاه پیکان امروز 7 فروردین 1401 در جلسه تمرینی تیم های فوتبال و بسکتبال حاضر شد و ضمن تبریک سال نو به اعضای تیم ها، دقایقی با آنها به گفت و گو پرداخت.

عطابخش ابتدا در تمرین تیم فوتبال حاضر شد و گفت: در سال گذشته با تلاش و همدلی نتایج نسبتا خوبی برای فوتبال پیکان رقم خورد. حضور در رتبه هفتم جدول اتفاق خوبی است که اگر کمی با چاشنی شانس همراه بود، پیکان می‌توانست به جمع 4 تیم برتر لیگ برسد. با انرژی خوبی که در این تیم جوان دیده می‌شود، امیدوارم در سال جدید و ادامه لیگ نیز نتایج خوبی کسب کنیم.

 

مدیر عامل پیکان سپس در جلسه تمرینی بسکتبال حضور یافت و در پایان تمرینات شاگردان عاشور گل‌محمدی از آنها خواست که با قدرت در ادامه لیگ ظاهر شوند تا در فصل آینده پیکان یکی از تیم های لیگ برتر بسکتبال باشد.

عطابخش خطاب به اعضای تیم بسکتبال تاکید کرد: نتایج درخشان بسکتبال پیکان از ابتدای فصل نشانگر عملکرد خوب بازیکنان و کادر فنی بوده و هم اکنون که در مرحله حساس پلی‌آف قرار داریم، باید با تمام قوا به مصاف رقبا برویم.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که با حمایت کامل از این تیم و همچنین تلاش مضاعف بازیکنان و کادر بسکتبال پیکان، آنها بتوانند با صعود به لیگ برتر تاریخ ساز شوند.

دیدار بعدی تیم فوتبال پیکان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر سه‌شنبه 16 فروردین مقابل استقلال است و تیم بسکتبال پیکان نیز در مرحله یک چهارم نهایی پلی‌آف از اواسط فروردین دو دیدار رفت و برگشت برای صعود به جمع 4 تیم برتر منطقه شمال برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/



مدیرعامل پیکان در محل تمرین تیم‌های فوتبال و بسکتبال این باشگاه شرکت کرد.

خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا