ورزش

حضور همزمان خواهران دوقلو روی تخته آسیایی

دو خواهر وزنه بردار برای اولین بار به صورت همزمان در مسابقات آسیایی نوجوانان و جوانان روی تخته می روند.

به گزارش “ورزش سه”، غزل و غزاله حسینی خواهران دوقلوی وزنه برداری هستند که نامشان در همین چندسالی که از پاگرفتن وزنه برداری بانوان می گذرد، با وزنه برداری گره خورده و همیشه پای ثابت اردوهای تیم ملی بوده اند.

غزاله اما پاییز دو سال قبل در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در عربستان با کسب مدال برنز تاریخ‌ساز شد. او روز جمعه ۱۶ مهر ماه در دسته ۵۹ کیلوگرم قهرمانی نوجوانان جهان به مدال برنز دست یافت. این اولین مدال وزنه‌برداری دختران ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان و دومین مدال وزنه‌برداری دختران ایران است.

این دو خواهر که در ترکیب تیم ملی وزنه برداری در مسابقات آسیایی نوجوانان و جوانان در دهلی نو قرار گرفتند، در روزهای آینده روی تخته خواهند رفت. 

1902898

غزاله حسینی در خصوص وضعیت خودش در آستانه مسابقات آسیایی می گوید: “ما از ششم خرداد داخل اردو هستیم. شرایط اردو خیلی خوب هست و در همین مدت در تمرینات رکوردهای خودم را تحت نظر کادر فنی ارتقا داده ام. در اردو یکضرب 83 و دوضرب 105 زدم. وقتی وارد اردو شدم آسیب یا احساس ناراحتی جزئی از ناحیه کمر داشتم که تحت نظر پزشک بهتر شدم و می توانم بگویم الان خدا را شکر همه چیز خوب است. من در مسابقات جهانی عربستان که در سطح بسیار بالایی برگزار شد مدال گرفتم. بنابراین با جو مسابقه و رقابت در سطح بین المللی آشنایی دارم. اما برای کسب مدال دعا میکنم.”

غزل و غزاله حسینی تاکنون تجربه حضور همزمان در مسابقات قهرمانی آسیا را نداشته اند. غزل در این خصوص می گوید: “قبلا در مسابقات جهانی شرکت کرده بودم اما این اولین تجربه من در مسابقات آسیایی است که امیدوارم نتیجه قابل قبولی به دست بیاورم. خدا را شکر در سطحی از آمادگی هستم که مربیان راضی هستند و می توانم رکوردهای بالاتری بزنم و از فدراسیون و کادر فنی تشکر می کنم.”

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا