ورزش

حضور یک گزینه جدید در لیست سرمربیگری پیکان


باشگاه پیکان همچنان در حال مذاکره برای انتخاب سرمربی جدید تیم خود است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از جدایی مجتبی حسینی از پیکان و حضور او روی نیمکت آلومینیوم اراک، حالا شایعات زیادی در خصوص انتخاب سرمربی جدید برای این تیم به گوش می‌رسد و در رسانه‌ها نام‌های مختلفی در این خصوص مطرح می‌شود. 

این در حالی است که باشگاه هنوز برای انتخاب فرد نهایی، به جمع‌بندی نرسیده و مذاکرات به صورت موازی با چند گزینه ادامه دارد. مدیران باشگاه به همین علت، نام مربیان مدنظر را اعلام نمی‌کنند تا در سکوت و آرامش، نفر نهایی انتخاب شود. 

در این میان، شنیدیم با توجه به کمبود زمان، شاید ابراهیم شکوری که صاحب مدرک مربی‌گری A آسیا است، به همراه علی الله‌کرم، مدرس فیفا، مهدی کمیجانی مدیر آکادمی و محسن ارزانی سرمربی تیم امید باشگاه که هر دو، بالاترین درجه مربی‌گری در ایران را دارند، تمرینات را استارت بزند. 

نکته مهم اینجاست که شروع تمرین در هفته نخست، تنها مختص کار بدنی است و از هفته‌ دوم به بعد، کارهای تاکتیکی آغاز می‌شود. از این رو، با توجه به اینکه هنوز سرمربی اعلام نشده، احتمال اینکه تیم با شکوری و افراد یادشده، تمرینات را کلید بزند، بسیار زیاد است. 

 باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید، معیارهای مهمی از جمله تطابق با بودجه، توجه به فلسفه جوانگرایی و استفاده از استعدادها و همچنین وعده حفظ جایگاه قبلی تیم در لیگ برتر دارد و سرمربی جدید پیکان، پس از پذیرفتن این معیارها کارش را آغاز خواهد کرد.

پایان پیام


آگهی
دکمه بازگشت به بالا