ورزش

حقیقت تلخی که وینیسیوس متوجه شد

درخشش فوری غیرممکن است

وینیسیوس در این دو بازی اخیر رئال نشان داده که برای بازگشت به فرم واقعی خود نیاز به زمان بیشتری دارد در حالی که خیلی ها از جمله خودش، منتظر درخشش بودند.

به گزارش “ورزش سه”، وینیسیوس تقریبا یک ماه و نیم بعد از مصدومیتش دوباره در ترکیب رئال به میدان می رود و پس از دقایقی برابر لاس پالماس، او در بازی مقابل خیرونا از ابتدا در ترکیب قرار گرفت؛ هرچند بازی را تمام نکرد. او در دقیقه 68 پس از ارائه یک بازی محتاطانه تعویض شد. وینی پس از 30 دقیقه بازی مقابل لاس پالماس در چهارشنبه گذشته و 68 دقیقه در مونتولیوی، مشخصا در وضعیت 100 درصدی قرار ندارد.

1933845

رئال مادرید می‌خواهد با این ستاره برزیلی محتاط عمل کند. این را آنچلوتی پس از بازی در نشست خبری هم تأیید کرد و گفت: «وینی می خواست بیشتر بازی کند اما ما ترجیح دادیم به او استراحت دهیم.»

حقیقت این است که ستاره برزیلی هنوز از ناحیه پای راست مشکلی جزئی دارد و فشار بیش از حد باعث بازگشت مصدومیتش خواهد شد. مصدومیتی که باعث شده او همچنان دور از فرم دو فصل اخیرش باشد. وینی برابر سلتا از ناحیه عضله دوسر ران دچار پارگی شد و از واضح است که بازگشت به بهترین سطح به محض بهبودی، بسیار دشوار است.

1933846

در هر صورت برای وینی فعلا اوضاع اینگونه است. رئال یک بازی سنگین برابر ناپولی پیش رو دارد و سپس بازی با اوساسونا از راه می رسد. پس از آن وقفه بازی های ملی است و وینی باید به اردوی تیم ملی برزیل برود. رئال از حالا برای فرار وینی از مصدومیت مجدد، دست به دعاست.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا