ورزش

حمایت قاطعانه اسطوره پرسپولیس از نکونام

او با وجود آن همه گرفتاری خوب کار کرد؛

علی پروین در گفت‌وگویی به تمجید از جواد نکونام پرداخت.

به گزارش “ورزش سه”، علی پروین امروز در حاشیه تمرین پیشکسوتان پرسپولیس گفت‌وگویی با خبرنگاران داشت و در بخشی از صحبت‌های خود به تمجید از جواد نکونام پرداخت و رسانه‌ها را عامل ایجاد حاشیه بین دو تیم استقلال و پرسپولیس دانست.

پروین در پاسخ به صحبت‌های خبرنگاری که گفت او از هفته‌ها پیش از پایان لیگ از قهرمانی پرسپولیس مطمئن بود، اظهار داشت: گفتم و قهرمان هم شد، اما دلم می‌خواهد الان درباره استقلال هم صحبت کنم. دم آقای نکونام گرم، چون اول فصل نه می‌توانستند یار بیاورند، نه پول داشتند.

حمایت قاطعانه اسطوره پرسپولیس از نکونام

او ادامه داد: با آن‌همه گرفتاری آقای نکونام خیلی خوب کار کرد‌. شما الان کاری کردید که استقلال و پرسپولیس دو تا دشمن خونی بشوند، اما زمان ما من با آقای حجازی خدابیامرز در جام جهانی هم اتاق بودم. با آقای پورحیدری در کره جنوبی هم اتاق بودیم. همه رفیق هستند و در اردوهای تیم ملی با هم بازی می‌کنند.

پروین با انتقاد از خبرنگاران عنوان کرد: شما کاری کردید همه فکر کنند این‌ها دشمن خونی هستند. رقابت است و در این رقابت هر کسی بهتر بازی کند، برنده می‌شود‌. آقای توتونچی حرف قشنگی زد و گفت فوتبال بازی می‌کنیم که لذت ببریم، نه که دعوا کنیم. به نظر من مقصر شما هستید. شما همه را به جان هم می‌اندازید.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا