ورزش

حمله اسطوره یونایتد به آبراموویچ؛ این رفتار بزدلانه است

این روش کارساز نیست؛

گری نویل، مدافع سابق فوتبال انگلیس مدعی شد بیانیه رومن آبراموویچ ابهامات را افزایش داده است.

به گزارش “ورزش سه”، رومن آبراموویچ، مالک روس چلسی دیشب با انتشار بیانیه ای غافلگیرکننده مدعی شد کنترل باشگاه خود را به متولیان بنیاد خیریه چلسی خواهد سپرد. رومن آبراموویچ اخیرا و بعد از حمله روسیه به اوکراین به دلیل ارتباط با ولادیمیر پوتین در کانون انتقادات قرار گرفته و بسیاری خواهان سلب مالکیت چلسی از او شده اند. گری نویل نیز این رفتار رومن آبراموویچ را نپسندیده و به انتقاد از مالک متمول چلسی پرداخته است.

گری نویل گفت: “شاید من و بسیاری دیگر وقتی این بیانیه را دیدند، فکر می‌کردند که حرکتی انسانی و کاری درست از سوی مالک چلسی سر زده است. اما وقتی به متولیان خیریه چلسی نگاه می‌کنید، کاملا روشن است که آن‌ها قرار نیست باشگاه چلسی را اداره کنند. من فکر می کنم یکی از هوشمندانه ترین کارهایی که رومن آبراموویچ در ۲۰ سال گذشته انجام داده، صحبت نکردن و اظهار نظر نکردن در رابطه با اتفاقات اخیر است. 

 

بیانیه ای که دیشب منتشر شد، بیش از آنکه پاسخ ابهامات را بدهد، سوالات جدیدی در ذهن بر جای گذاشت. در هر صورت فکر می‌کنم این رفتاری بزدلانه بوده و کاملا مشخص است که خود رومن آبراموویچ باشگاه را اداره می‌کند. مالکان شش باشگاه برتر از دنیای واقعی دور بوده و فکر می کنند که می توانند یک تیم روابط عمومی هوشمند را اطراف خود قرار داده و ما را با کلمات فانتزی فریب دهند.

متاسفانه این روش کارساز نیست. محال است بنیاد خیریه چلسی باشگاه را اداره کند و من واقعا نمی دانم که چرا رومن آبراموویچ این اظهارات را مطرح کرده است. اگر او می خواست نکته ای بیان کند باید اعلام می کرد که آیا از جنگ در اوکراین حمایت می کند یا خیر.

نمی‌توانم باور کنم تعداد از مردم روسیه از این جنگ حمایت می‌کنند. من نمی توانم باور کنم که حتی اگر از خود رومن آبراموویچ هم بپرسی صادقانه حامی این اتفاق باشد. همه از اوکراین حمایت می کنند، اتفاقاتی که دیشب در گودیسون پارک دیدیم واقعا تکان دهنده بود. مطمئنم امروز این اتفاق تکرار شده و هواداران چلسی و لیورپول نیز از اوکراین حمایت می کنند.”

ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا