ورزش

حمید درخشان، آخرین سرمربی اخراجی پرسپولیس

چهار سرمربی اخیر سرخپوشان به صورت خودخواسته به همکاری با این تیم خاتمه دادند.

به گزارش “ورزش سه”، اوسمار ویه‌را از معدود سرمربیان پرسپولیس محسوب می‌شود که با پایان قراردادش اردوی این تیم را ترک می‌کند. پیش از این یحیی گل‌محمدی، گابریل کالدرون و برانکو ایوانکوویچ با وجود داشتن قرارداد تصمیم به جدایی از این تیم گرفتند که البته دو سرمربی خارجی مسیر خود را در دادگاه فیفا دنبال کردند اما پرسپولیس و یحیی توانستند برای فسخ قرارداد به توافق برسند.

اما نقطه مشترک این چهار سرمربی، جدایی خود خواسته آنها از پرسپولیس است که باعث شده تا حمید درخشان، آخرین سرمربی اخراجی پرسپولیس لقب بگیرد. درخشان بعد از نتایج ناامیدکننده در لیگ چهاردهم، پنج هفته مانده به پایان از سوی این باشگاه کنار گذاشته شد و جای خود را به برانکو ایوانکوویچ داد.

حمید درخشان، آخرین سرمربی اخراجی پرسپولیس

پیش از آن علی دایی نیز به دلیل شکست برابر تراکتور در لیگ چهاردهم از هدایت پرسپولیس اخراج شد و در یک تصمیم عجیب از سوی حمیدرضا سیاسی، جایگاه خود را در این تیم از دست داد که این جدایی، آخرین دوره کاری او در پرسپولیس هم به حساب می‌آید.

پرسپولیس در 9 سال اخیر تنها 4 سرمربی روی نیمکت خود داشته تا یکی از باثبات‌ترین تیمهای ایران لقب بگیرد. جالب اینکه سرخپوشان در بازه زمانی 9 ساله قبلی، 13 سرمربی مختلف روی نیمکت داشتند.

جالبتر اینکه پرسپولیس در 9 سال قبلی هفت بار قهرمان و دو بار نایب قهرمان لیگ برتر رسیده و در 9 سال پیش از آن، تنها یک قهرمانی لیگ برتر و یک نایب قهرمانی این مسابقات را به دست آورده بود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا