ورزش

حیدرپور: چرا علی دایی رئیس فدراسیون نشود؟

آقای درویش قضیه طلب ما را ببندید

قائم مقام باشگاه شهر خودرو از بی توجهی به این تیم در مشهد ابراز ناراحتی می‌کند.

به گزارش “ورزش سه”، اسماعیل حیدرپور قائم مقام باشگاه شهرخودرو بعد از تساوی مقابل فولاد گفت: همه علاقمندان و دوستداران فوتبال ناراحت سقوط شهرخودرو شدند. انصافا تیم خوبی داشتیم و شایسته بود ولی هیچ ثمری نداشت. در ارتباط با تیم همانطور که می بینید در نیم فصل دوم شرایط خوبی داشتیم. من نگران تیم خودمان هستم ضمن اینکه لیگ یک هستیم با قدرت به لیگ برتر برمیگردیم. 
وی ادامه داد: حداقل تکلیفمان مشخص شود اگر قرار است دوستان در مشهد بلایی که امسال سرمان آوردند دوباره سر ما بیاورند باز هم تسلیم هستیم. بازی ما در کرج بود و بچه ها خیلی خوب بازی کردند و چند موقعیت گل داشتیم چون بچه ها از لحاظ فکری آرامش داشتند ولی متاسفانه در مشهد فشار سنگینی روی بچه ها است همکاری نمی‌کنند و دوست ندارند.

قائم‌مقام شهرخودرو در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد: ما همیشه منتظر بودیم کمک کنند ولی وقتی به ما زمین نمی دهند، قرار بود بازی مادر دستگردی باشد ولی هماهنگ کردیم و به کرج آمدیم باید از معاون سیاسی و امنیتی استان البرز و همچنین از هیئت فوتبال و مدیرکل ورزش و جوانان تشکر کنم. تیمی که در یک استان است چه می خواهد؟ نیازمند حمایت است. اگر تیم ما در مشهد حمایت میشه جرأت داشتند حق ما را آنگونه بخورند؟ خواهشم از مجمع فدراسیون فوتبال این است آدم هایی را انتخاب کنند که فوتبالی باشند و زبان فوتبال را بفهمند، آن آدم ها می توانند برای فوتبال تصمیم بگیرند ولی وقتی آدم های انتخاب می‌شوند که زبان فوتبال را نمیفهند، می‌توانیم به مصاحبه آقای دکتر جواهری مدیر کل ورزش و جوانان خراسان انجام داد رجوع کنیم چون اظهر من الشمس است. ضمن اینکه ۸ شهریور ماه باید در مجمع رئیس انتخاب کنیم، فوتبال ما به آدمهایی که برایش زحمت کشیدند نیاز دارد چرا دادکان نیست؟ امثال آقای عابدینی و کفاشیان برای فوتبال زحمت کشیدند. چرا علی دایی رئیس فدراسیون نمی شود؟ باید با افتخار همه به او رای بدهیم. یک نفر را برمیداریم می‌آوریم و آن وقت دوباره هیئت رئیسه می‌گوید فلان شخص مقصر است من میترسم تا ۸ شهریور بلایی که سر عزیزی خادم آمد سر آقای میرشاد ماجدی هم بیاید. امیدوارم مجمع فدراسیون فوتبال که مرجع تصمیم‌گیری در فوتبال است برای انتخاب نفر بعدی دقت کنند.

حیدرپور در مورد اینکه شهر خودرو در مشهد  خواهد ماند یا به استان دیگری منتقل خواهد شد توضیح داد: شهر خودرو متعلق به مشهد است. چگونه مادر تهران، کرج و جاهای دیگر معاون سیاسی و امنیتی را می بینیم ولی استاندار خراسان را نمی توانیم ۵ دقیقه صحبت کنیم؟ تا بگوییم گرفتاری مان چه چیزی است؟ اگر نمی خواهند به ما بگویند تا به استان دیگری برویم. اولویت اصلی ما این بود که ببینیم دوستان چه میخواهند؟ چگونه می خواهند به ما کمک کنند؟ کمک نمی کنند دیگر چه از ما می‌خواهند؟ در حق دکتر حمیداوی ظلم شده.
حیدرپور یادآور شد: اگر تیم را می خواهند در مشهد نگه دارند بیایند صحبت کنند. همه استان‌ها به دنبال این هستند که تیمشان را حمایت کنند به ملوان و مس تبریک میگویم‌ برید ببینید این استان به تیم های شان کمک کردند یا خیر؟ وقتی کمک نمی کنند چه از ما می خواهند؟ 
وی در پایان در مورد طلب شان از باشگاه پرسپولیس افزود: لیگ تمام شد، ما سقوط کردیم. آقای درویش برادر عزیز دوستدار پرسپولیس از شما خواهش می کنم این موضوع را ببندید. دوباره ما نامه نزنیم و در کمیته حرفه ای به مشکل بخورید. پول را بدهید و کار را تمام کنید ببینیم تکلیف ما چیست؟

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا