ورزش

حیدری: در استقلال کسی تیمش را نمی‌فروشد/به بازیکنان گفتیم تراکتور را شگفت زده کنید


مربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان استقلال هیچ وقت کم کاری نمی کنند که تیم‌شان را بفروشند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، خسرو حیدری پس از برد استقلال مقابل تراکتور در جام حذفی اظهار داشت: هر بازی استقلال یک فینال است. تمام تیم ها مقابل ما انگیزه دارند. به بچه ها همیشه می گوییم باید انگیزه شما ۱۰ برابر باشد تا بتوانیم بازی ها را ببریم. در این یک هفته روی نقاط ضعفی که داشتیم کار کردیم. امروز حداقل ۷-۶ موقعیت داشتیم. مردیم تا بردیم. 

مربی استقلال در مورد اینکه هنگام گرم کردن به بازیکنان گفت امروز ما باید آن‌ها را سورپرایز کنیم، عنوان کرد: بازی قبلی ما را سورپرایز کردند. اول بازی پرس سنگینی روی‌ما ایجاد کردند. تراکتور خیلی خوب پرس می کرد و ما از این ضربه خوردیم. تیم خوبی است و مربی‌شان خیلی خوب است. بازیکنان خارجی خیلی خوبی هم دارند. به همین خاطر امروز گفتم سورپرایزشان کنیم. در نیمه اول خیلی خوب پرس کردیم و موقعیت های خوبی داشتیم. می توانستیم نیمه اول برنده باشیم. 

وی در‌مورد اینکه بازیکنان استقلال با یک باخت متهم به کم کاری شدند، گفت: برای همه پیشکسوتان و کسانی که واقعا زحمت کشیدند، احترام قائلم ولی در تیم واقعا چنین چیزی نداریم. سیاوش یزدانی الان مدتی است با درد بازی می‌کند. لگن او ترک خورده است. تمام این بازیکنان به سختی به اینجا رسیدند. هیچ وقت کم کاری نمی کنند که تیم‌شان را بفروشند. امروز هم به بچه‌ها گفتم کادرفنی به همه شما ایمان دارد. واقعا می دانیم کم نمی گذارید. دیدید که یکدل بودیم و بازی باخته را برگرداندیم. 

حیدری در‌مورد حواشی بازی و اعتراض حریف به پنالتی‌ها، اظهار داشت: پنالتی‌ها صددرصد واضح بود.خیلی از بازی ها پنالتی ما را نمی گیرند. امروز هردو صحنه پنالتی بود. اگر تکرار دادند یکبار اخباری زیاد جلو آمده بود. یکبار هم بازیکن ما وارد ۱۸قدم شد. 

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا