ورزش

خارجی‌های پرسپولیس در نقطه مقابل هم!

باهویی و گولسیانی، دوستان جدید

دو بازیکن خارجی پرسپولیس که حالا در تمرینات ارتباط خوبی با هم پیدا کرده‌اند شرایط متفاوتی در تیم‌شان دارند.

به گزارش ورزش سه گئورگی گولسیانی که یکی از 5 بازیکن برتر پرسپولیس در فصل گذشته بود و یکی از ارکان قهرمانی این تیم به حساب می‌آمد در شروع فصل جاری با اضافه شدن محمدحسین کنعانی‌زادگان ملی پوش به نیمکت رفت و فقط در وقت‌های تلف شده دقایق بسیار کمی برای تیمش بازی می‌کرد.
با مصدومیت شدید پورعلی‌گنجی در دیدار تیم ملی مقابل قطر، گئورگی فرصت این را یافت تا به ترکیب اصلی برگردد. او در سه مسابقه قبلی پرسپولیس مقابل پیکان، استقلال تاجیکستان و ملوان در ترکیب اصلی بود که در دو بازی اخیر به کمک بیرانوند و سایر مدافعان موفق به ثبت کلین‌شیت شد.
در نقطه مقابل گولسیانی، نبیل باهویی هنوز با ترکیب اصلی پرسپولیس فاصله بسیاری دارد. هر چند او در سه مسابقه اخیر به فهرست مسابقات تیمش می‌رسد و بعضا دقایق کوتاهی هم  در زمین بوده اما به گفته یحیی گل‌محمدی هنوز با شرایط مسابقه فاصله دارد و در این شرایط همچنان همان دقایق کوتاه در میدان خواهد بود.
باهویی در دیدار مقابل ملوان به نسبت بازی‌های قبلی فرصت نسبتا بیشتری پیدا کرد اما چیزی برای ارائه نداشت.جالب اینکه رضا درویش به خاطر همان حضور کوتاه این بازیکن مقابل استقلال تاجیکستان از او تعریف کرده و گفته از آنجایی که باشگاه قادر به جذب بازیکنان دلخواه و مد نظر یحیی نبود و از سقف عبور می‌کرد، باهویی را جذب کرد که گزینه خوبی مناسبی هم هست.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا