ورزش

خارجی های فعلی راه استراماچونی را نمی روند

به سبب شانس قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی

پولی که قرار است باشگاه استقلال به استراماچونی پرداخت کند دستمزدش نبوده، بخشی از آن جریمه دیرکرد است و از همه مهمتر این پول همه مدت زمان قرارداد استراماچونی را شامل می شود.

به گزارش “ورزش سه”، مربی ایتالیایی در میانه های راه آبی ها را رها کرد و تا ساعاتی دیگر و نهایت تا 10 فروردین هم دستمزد فصل اول و هم دستمزد فصل دوم و هم دیرکرد پولش را خواهد گرفت و چه از این بهتر. به این خاطر که قانون چنین اجازه ای را به آنها می دهد. بازیکن و مربی خارجی در صورتی که دو ماه از باشگاه پول نگیرند، با دادن یک اخطار به باشگاه می توانند اردوی تیم را ترک کنند! و در ادامه با شکایت به فیفا همه دستمزد خود را طلب کنند.

با این رویه اکنون خارجی های فعلی استقلال هم می توانند اردوی تیم را ترک کنند. از جمله کوین یامگا که این فصل بهترین گلزن استقلال بشمار می رود و رافائل سیلوا که در قلب خط دفاعی استقلال یک وزنه بشمار می رود. آنها هم بیش از دو ماه است که از استقلال پول نگرفته اند. همین طور اعضای کادر فنی تیم آبی. این نکته ای است که ریکاردو ساپینتو در پایان بازی با فولاد بدان اشاره کرد و گفت خودش برای 10 – 12 بازی است که پاداش نگرفته! اما به نظر می رسد خارجی های فعلی استقلال دوست ندارند، راه استراماچونی را در پیش بگیرند. آنها به سبب اینکه هم تیم در لیگ برتر مدعی قهرمانی است و هم جام حذفی دوست دارند در استقلال بمانند و این را به کلکسیون افتخارات خود اضافه کنند. ضمن اینکه قانون حمایتی به آنها اجازه می دهد، در صورت عدم دریافت مطالبات در پایان فصل به فیفا شکایت کنند یا وضعیت مالی خود را به فدراسیون فوتبال جهان گزارش دهند. البته به سود باشگاه استقلال است تا پایان فصل دستمزد خارجی های خود را پرداخت و مانع از شکل گیری شکایت های جدید در فیفا شود، چون این موضوع مجوز حرفه ای باشگاه استقلال و حضور در لیگ قهرمانان را با چالش مواجه می کند و از همه مهمتر به جرایمی که برای باشگاه در نظر گرفته می شود، دیرکرد پرداخت پول هم اضافه خواهد شد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا