ورزش

خاطره خطای دی‌یونگ در سیرجان زنده شد(عکس)

مدافع قطری تیم فوتبال پرسپولیس در جریان دیدار برابر گل گهر چیزی نمانده بود که خطایی شدید روی برزای مرتکب شود.

به گزارش ورزش‌سه، دیدار پرسپولیس و گل‌گهر یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته بود که با پیروزی یک بر صفر شاگردان اوسمار ویرا تمام شد. سه امتیاز این مسابقه شاید همان امتیازاتی باشد که در هفته پایانی مسابقات رای به قهرمانی سرخپوشان بدهد تا این مسابقه در خاطره‌ها ماندگار شود.

علاوه بر این صحنه‌های دیگری نیز بودند که این مسابقه را قابل توجه و ماندگار کردند؛ از گل تماشایی اوستون اورونف تا اولین اخراج اوسمار در سمت سرمربی پرسپولیس.

اما یکی از لحظات التهاب آور این مسابقه هم جایی بود که عبدالکریم حسین و بهنام برزای برای تصاحب مالکیت توپ وارد دوئل شدند و چیزی نمانده بود که تلاش این دو بازیکن صحنه‌ای دلخراش را ایجاد کند. 

در این صحنه عبدالکریم حسن با پای چپ خود برای زدن توپ به هوا بلند شده و برزای هم با ضربه سر قصد زدن توپ را دارد که ثبت تصویر این دوئل، علاقمندان به فوتبال را به یاد خطای شدید نایجل دی‌یونگ هافبک هلند در فینال جام جهانی مقابل اسپانیا می‌اندازد؛ برخوردی که در آن مسابقه منجر به اخراج هافبک هلند و هموار شدن مسیر لاروخا در قهرمانی جام جهانی شد، ولی در سیرجان خطر از بیخ گوش کاپیتان گل‌گهر  گذشت و عبدالکریم هم تا پایان مسابقه در زمین حضور داشت.

خاطره خطای دی‌یونگ در سیرجان زنده شد(عکس)

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا