ورزش

خانزاده: هیجان داشتم، نشد دل مردم را شاد کنیم


دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: هیجان زیادی در مسابقات ابتدایی لیگ ملت‌ها داشتم و این موضوع روی بازی‌ام تاثیر منفی گذاشته بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پوریا حسین خانزاده پس از مسابقه ایران برابر بلغارستان و واگذاری 3 بر 2 نتیجه در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های 2023، اظهار کرد: مسابقه بدی نبود. تمام تلاش خود را برای رسیدن به پیروزی به کار گرفتیم، اما نشد که برنده باشیم و دل مردم را شاد کنیم.

وی ادامه داد: ما تیم جوانی داریم. برای مثال خودم نخستین حضورم در لیگ ملت‌ها را تجربه کردم و کمی برایم سخت بود. همه تلاش کردند، اما باز هم شرمنده مردم شدیم. از مردمی که همچنان ما را حمایت می‌کنند، تشکر می‌کنم.

دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران در مورد اضافه شدنش به ترکیب تیم ملی جوانان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان، گفت: باید با تمام قوا در آن مسابقات بازی کنیم تا عنوان شایسته‌ای کسب کرده و دل مردم را شاد کنیم. من هم باید به جمع سایر نفرات اضافه شوم تا بتوانم به تیم کمک کنم. انشالله که بتوانیم عنوان قهرمانی مسابقات جوانان جهان را به دست آوریم.

خانزاده خاطرنشان کرد: هیجان زیادی در مسابقات ابتدایی لیگ ملت‌ها داشتم و این موضوع روی بازی‌ام تاثیرگذار بود. در هفته‌های بعدی شرایط بهتر شد. خودم خیلی از عملکردم رضایت نداشتم، اما برای نخستین سال حضورم خوب بود.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا