ورزش

خبری که هواداران مسی منتظرش بودند

لئو در فهرست بازی فینال ولی روی نیمکت

لیونل مسی بامداد فردا برابر هیوستون دینامو در فینال جام آزاد آمریکا حاضر خواهد بود اما کار را از روی نیمکت شروع می‌کند.

به گزارش “ورزش سه”، هیجان برای تماشای بازی لیونل مسی در یک فینال دیگر و برای کسب برای دومین قهرمانی‌اش در اینتر میامی بالاست اما همه چیز نشان می‌دهد که لیونل مسی در فینال جام آزاد آمریکا یک شروع کننده نخواهد بود و روی نیمکت می‌نشیند.

1931631

دیاریو اوله، نشریه معتبر آرژانتینی، امروز ادعا کرد که لیونل مسی به دلیل مصدومیت از ابتدا بازی را برای اینتر میامی مقابل هیوستون دینامو شروع نخواهد کرد و تاتا مارتینو تصمیم گرفته او را روی نیمکت قرار دهد. 

بازی کردن مسی از ابتدا ریسک بزرگی است اما تصمیم گرفته شده او وارد فهرست شود و حداقل روی نیمکت در دسترس باشد. بدون شک حضور او در فینال به نحوه بازی و نیاز اینتر بستگی دارد. اگر اوضاع خوب پیش نرود و اینتر عقب بیفتد، حضور مسی  در نیمه دوم اجتناب پذیر به نظر می‌رسد. 

1931630

مارتینو در نشست خبری دیروز خود گفت: «من با لئو صحبت خواهم کرد تا به من بگوید چه احساسی دارد. این تصمیم آسانی نیست و گرفتن بهترین تصمیم به زمان نیاز دارد. ما تا آخرین لحظه منتظر مسی می‌مانیم.»

این احتمال نیز وجود دارد که مارتینو در آخرین لحظه مسی را در ترکیب ثابت قرار دهد اما او می‌داند که این یک تصمیم یک ریسک بسیار بزرگ است. اگر چیزی در مورد تاتا برجسته باشد، این است که او یک مربی بسیار محتاط است. 

از بین ستاره‌های دیگر اینتر میامی، بوسکتس مشکلی برای بازی ندارد ولی جوردی آلبا شرایطی مبهم دارد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا