ورزش

خبر بد برای اوزونیدیس پیش از بازی با ملوان

اخباری از ترکیب تیم دور شد؛

سنگربان تیم فوتبال گل‌‌گهر‌ به دلیل مصدومیت در مصاب با ملوان حضور نخواهد داشت.

به گزارش “ورزش‌سه”، یکی از تغییرات بزرگ گل‌گهر در فصل جدید با مارینوس اوزونیدیس در چارچوب دروازه بوده و گل‌گهر که فصل گذشته از محسن فروزان و منادی استفاده می‌کرد، در فصل جدید با جذب محمدرضا اخباری خط دروازه خود را تقویت کرد. 

محمدرضا اخباری در سه بازی ابتدایی فصل هم عملکرد بسیار خوبی داشته و نقش بسیار مهمی در ثبت سه کلین‌شیت برای سرمه‌ای پوشان سیرجانی داشته است. 

حالا اما از اردوی گل گهر سیرجان خبر می‌رسد که محمدرضا اخباری به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کشاله ران امکان حضور در برابر ملوان بندر انزلی در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر را ندارد، که البته این اتفاق اصلا نمی‌تواند خبر خوشی برای اوزونیدیس و سایر اعضای کادر فنی تیم باشد که یکی از بهترین نفرات خود را برای دیدار پیش رو از دست داده‌اند. 

هنوز میزان دقیق مصدومیت اخباری مشخص نشده ولی به احتمال زیاد این سنگربان پس از فیفادی در دسترس اوزونیدیس قرار خواهد گرفت. البته که این مصدومیت بدهنگام شانس حضور در اردوی احتنالی تیم ملی را از سنگربان این فصل سیرجانی‌ها گزفت.  

گل‌گهر امروز از ساعاتی دیگر در ورزشگاه اختصاصی خود از ملوان پذیرایی می‌کند و به نظر می‌رسید با مصدومیت اخباری بار دیگر فرصت به محسن فروزان داده شود تا در چارچوب دروازه گل‌گهر قرار بگیرد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا