ورزش

خداحافظی رسمی «اوسمار ویه را» با پرسپولیس و هوادارانش

با انتشار متنی صورت گرفت؛

سرمربی پرسپولیس با انتشار پیامی از جمع سرخپوشان پایتخت و هواداران این تیم خداحافظی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرمربی برزیلی سرخپوشان با ارسال پیامی احساسی برای باشگاه و هواداران، خداحافظی خود از جمع سرخپوشان و قهرمان فوتبال ایران را اعلام کرد.

در این پیام آمده است؛ «بازیکنان، مدیران، کارکنان و هواداران عزیز پرسپولیس، وقتی در تابستان ۲۰۲۲ وارد پرسپولیس شدم، نمی‌دانستم حضور در کنار شما چقدر برایم لذت بخش خواهد بود.
احساسات تجربه شده در این دو سال با احساسات تجربه شده گذشته من در دوران حرفه‌ای، قابل مقایسه نیست. دوستی‌های زیادی ایجاد شد. یادگیری در مورد فرهنگ بسیار غنی ایران و خوشبختانه چهار دستاورد شگفت‌انگیز که باعث شادی کل ارتش سرخ پرسپولیس شد را تجربه کردم.
در این نیم فصل آخر به عنوان سرمربی، عنوانی را کسب کردیم که در اوج دوران حرفه‌ای‌ام از ابتدا تا اکنون برای من بهترین بوده است. عنوانی که نه تنها با تلاش در زمین، بلکه با اتحاد و تعهد یک ملت به دست آمد.

دو سال دوری از دوستان و به خصوص خانواده چیزی نیست که کسی بتواند آن را به راحتی بیان کند. دو سال زمانی است که دیگر برنمی گردد. فقط خود می‌دانم که شب‌های زیادی را نگران همسر و دخترم بودم. این که آیا بعد از کار یا مدرسه به سلامت به خانه می‌رسند. می‌دانم که فداکاری‌های ما نتایج حرفه‌ای به همراه داشت، اما آثار عمیقی بر جای گذاشتند مثل دوری و دلتنگی.
در حال حاضر تصمیم من این است که نزدیک خانواده‌ام باشم.

پرسپولیس عزیز، این خداحافظی نیست، فقط یک، به زودی می بینمت است. امیدوارم در آینده بار دیگر با هم همراه شویم. با تمام محبت، احترام و آرزوی موفقیت روزافزون برای همه خانواده بزرگ باشگاه پرسپولیس.

بنابراین ویه را با سرخپوشان ادامنه نخواهد داد تا این باشگاه سراغ گزینه‌های دیگر برود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا