ورزش

خداحافظی ساره جوانمردی از ورزش قهرمانی 

ساره جوانمردی ملقب به «ملکه تپانچه» از تصمیم احتمالی خود برای کنار گذاشتن ورزش قهرمانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان مراسم تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های پاراآسیایی که در برج میلاد در حال برگزاری است، ساره جوانمردی گفت: بابت برگزاری این مراسم از شهرداری تهران تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانیم باز هم مدال آور باشیم و جبران زحمات کنیم.

وی با اشاره به قول و قرار برخی از مسوولان برای حمایت تصریح کرد: همراه با پسرم به هانگژو رفتم اما متأسفانه این حمایت ها نشد، باید تصمیمات جدیدی برای ورزشم بگیرم، شاید هم به طور کامل ورزش قهرمانی را کنار بگذارم. در واقع احتمالاً کنار بگذارم و خداحافظی کنم.

جوانمردی با تاسف از عمل نشدن به وعده ها خاطرنشان کرد: وعده شرایط ویژه به من داده شد، اما عملی نشد. هدف من فقط اهتزاز پرچم ایران و خوشحال کردن ملت است. شخصا به آرزوهای شخصی ام رسیدم اما در شرایط جدید و حضور آوش (فرزندش) فکر می‌کردم که می‌توانم یک نماد برای سایر مادران باشم که با وجود شرایط سخت در ورزش قهرمانی فعالیت دارند و مدال‌آوری می‌کنند.

این ملی پوش که در بازی های پاراآسیایی صاحب مدال طلا شد، گفت: قرار نیست این اتفاق بیفتد و من در کنار تمام سختی‌هایی که دارم ، فکر می‌کنم کارم خیلی سخت‌تر می‌شود، بنابراین مجبورم از دنیای ورزش خداحافظی کنم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا