ورزش

خداحافظی ستاره بایرن: کاش اینقدر بد تمام نمی‌شد!

سادیو مانه با بایرن مونیخ و هوادارانش خداحافظی کرد تا دیگر هیچ شکی در انتقال او به النصر باقی نماند.

به گزارش “ورزش سه”،  سادیو مانه که در اوج درخشش با پیراهن لیورپول به شکلی عجیب و غیرمنتظره از این تیم جدا شد و راه مونیخ را در پیش گرفت در بایرن به هیچ وجه نتوانست حتی سایه‌ای از سادیو مانه تیم یورگن کلوپ باشد.

در هفته‌های گذشته شایعاتی درباره انتقال این ستاره سنگالی به النصر عربستان مطرح شد و تقریبا شکی باقی نمانده بود که سادیو به جدیدترین ستاره فوتبال اروپا تبدیل می‌شود که راهی عربستان خواهد شد.

ستاره سنگالی بایرن مونیخ دقایقی پیش با بایرن مونیخ و هوادارانش خداحافظی کرد. او با لحنی احساسی گفت: “خداحافظی کردن با بایرن مونیخ برایم سخت است. دوست داشتم این ماجرا پایان دیگری می‌داشت. می‌دانم که می‌توانستم این فصل هم به بایرن کمک کنم و می‌خواستم هر فصل این را نشان بدهم و ثابت کنم”.

1903809

سادیو مانه در ادامه گفت با اینکه از ترک بایرن تلخکام است اما نه از بایرن و نه از هوادارانش دلخوری ندارد. او گفت: “با همه این حرف‌ها برای باشگاه و هوادارانش بهترین آرزوها را دارم و امیدوارم همیشه موفق باشند”.

گفته می‌شود سادیو مانه امروز در دبی در تست‌های پزشکی النصر شرکت کرده و یا امشب در این تست‌ها شرکت خواهد کرد. بر اساس گزارش‌ها در رسانه‌های عربی سادیو مانه 31ساله بعد از تست‌های پزشکی یک قرارداد 4 ساله با النصر امضا کرده و با کریستیانو رونالدو همبازی خواهد شد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا