ورزش

خشم تیاگو روی سکوها: بلینگام لعنتی را اخراج کن!

تیاگو سیلوا، مدافع مصدوم چلسی، با اینکه دیشب در جریان بازی دورتموند و چلسی در زمین حضور نداشت اما واکنش تندی به خطای شدید جود بلینگام روی یکی از هم‌تیمی‌هایش نشان داد.

به گزارش “ورزش سه”، دیشب چلسی در خانه‌اش به مصاف بوروسیا دورتموند رفت تا دیدار برگشت دو تیم در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان برگزار شود. تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی چلسی، به دلیل مصدومیت نمی‌توانست در این بازی حضور داشته باشد و مسابقه را از روی سکوها تماشا می‌کرد.

اما عدم حضور در میدان باعث نشده بود که تیاگو نسبت به اتفاقاتی که در زمین می‌افتاد واکنش نشان ندهد. فیلمی که همسر این مدافع برزیلی از یکی از واکنش‌های او در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد خبرساز شده است.

در جریان مسابقه جود بلینگام، ستاره دورتموند، با یک تکل خشن ریس جیمز را سرنگون کرد. با توجه به اینکه ریس جیمز به تازگی از بند مصدومیت رها شده این خطا هواداران چلسی را به شدت خشمگین کرده بود.

1830050

در ویدیویی که همسر تیاگو سیلوا در اینستاگرام منتشر کرد این مدافع برزیلی هم مثل سایر هواداران چلسی در استمفوردبریج از این خطای بلینگام به شدت عصبانی شده و وقتی می‌بیند داور به دادن کارت زرد به بلینگام اکتفا می‌کند از کوره در رفته و به ستاره انگلیسی دورتموند فحاشی می‌کند. در این ویدیو تیاگو سیلوا می‌گوید: “لعنتی، این چه خطایی بود. کارت قرمز داشت، کارت قرمز.”

1830052

جود بلینگام و ریس جیمز در تیم ملی انگلیس هم‌بازی هستند. در شبی که دورتموند 2-0 شکست خورد و از چمپیونزلیگ حذف شد بلینگام شبی پرتنش را سپری کرد و در زمان اعلام پنالتی به سود چلسی در میان بازیکنان دورتموند یکی از شدیدترین اعتراض‌ها را به داور داشت.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا