ورزش

خشم قطری‌ها از رئیس PSG؛ ناصرالخلیفی احضار شد

به نظر می رسد امیر قطر از نحوه مدیریت ناصر الخلیفی عصبانی و ناراحت است.

به گزارش “ورزش سه”، با توجه به پیروزی پاری‌سن‌ژرمن در بازی رفت برابر رئال مادرید و گلی که این تیم در نیمه اول مسابقه برگشت به ثمر رساند، هواداران پی‌اس‌جی امیدوار بودند که تیم‌شان یک صعود بی‌دردسر به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند اما اوضاع به شکل شگفت‌انگیزی تغییر کرد.

هت‌تریک فوق العاده کریم‌ بنزما در عرض کم‌تر از 20 دقیقه همه چیز را عوض کرد تا پاری سن ژرمن یک بار دیگر در رسیدن به رویای خود یعنی فتح لیگ قهرمانان اروپا ناکام بماند.‌ با این وجود اتفاقات دیگری نیز در سانتیاگوبرنابئو رخ داد که جنجال آفرین شد و در راس آنها رئیس پرحاشیه باشگاه فرانسوی یعنی ناصر الخلیفی قطری قرار داشت.

بعد از بازی گزارش شد که الخلیفی به رختکن داوران رفته و پرچم یکی از کمک‌ها را هم شکسته است، موضوعی که در گزارش دنی ماکلی، داور بازی نیز عنوان شده است. حذف برابر رئال مادرید و همه این جنجال‌ها عصبانیت امیر قطر از ناصر الخلیفی را در پی داشته است. در واقع گزارش ها حاکی از آن است که امیر قطر از نحوه مدیریت الخلیفی بسیار عصبانی است و اتفاقاتی که در سانتیاگو برنابئو رخ داد را دوست نداشته است و به همین خاطر ناصر الخلیفی را به قطر احضار کرده تا از او در این باره توضیح بخواهد.

ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا