ورزش

خشم هواداران اینتر: بازیکنان شرمنده شدند! (عکس)

شکست اینتر مقابل اسپتزیا منجر به اعتراض شدید هواداران نراتزوری به عملکرد این تیم شده است.

به گزارش “ورزش سه”، شاید بدبین ترین طرفداران اینتر نیز تضور نمی کردند این تیم حتی قادر به شکست اسپتزیای رده هفدهمی نیز نباشد، اما این اتفاق رخ داد و تیم تحت هدایت سیمونه اینزاگی شب گذشته و با ارائه نمایشی ضعیف در خانه این تیم 1-2 مغلوب شد. فتح اسکودتو تقریبا دیگر برای نراتزوری غیرممکن شده و حتی احتمال دارد این تیم تا رده پنجم جدول نیز سقوط کند. رتبه ای که اگر تا پایان فصل تغییر کند، به احتمال فراوان منجر به قطع همکاری سیمونه اینزاگی با این باشگاه خواهد شد.

1830790
1830791

اینتر در این دیدار یک پنالتی نیز توسط لائوتارو مارتینز از دست داد و در نهایت در شبی که در دقایق پایانی برای دومین بار دروازه خود را باز شده دید، یک شکست دیگر را نیز در لیگ ایتالیا پذیرفت. حالا تنها قهرمانی در کوپا ایتالیا و البته صعود به مراحل پایانی لیگ قهرمانان، می تواند سیمونه اینزاگی را از خطر قطع همکاری در پایان فصل نجات دهد.

1830792

اما شب گذشته معدود هواداران خشمگین اینتر در ورزشگاه خانگی اسپتزیا، ناراحتی خود از نتایج پرفراز و نشیب این تیم در لیگ ایتالیا را به صورت علنی به گوش بازیکنان اینتر رساندند و ستاره های نراتزوری نیز به سمت آنها رفته و به نوعی از طرفداران این تیم دلجویی کردند. بازیکنانی مانند فدریکو دیمارکو، سمیر هندانوویچ، هاکان چالهان اوغلو و روملو لوکاکو جلوتر از همه در مقابل هواداران عصبانی اینتر قرار گرفته و به ابراز ناراحتی آنها گوش دادند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا