ورزش

خطای هندی که استقلال را نجات داد

محبی، حردانی را هم محروم کرد!

آخرین دیدار هفته سیزدهم در حالی با پیروزی استقلال مقابل نفت به پایان رسید که در این بازی ۳ بازیکن استقلال با دریافت کارت زرد از دیدار بعدی این تیم محروم شدند.

به گزارش ورزش سه، در این بازی ابتدا سعید مهری به دلیل تمارض و سپس محمد محبی به دلیل اعتراض از بیژن حیدری کارت زرد دریافت کردند و از بازی بعدی استقلال محروم شدند. در نیمه دوم هم اشتباه مرگبار محبی، حردانی را در مخمصه قرار داد و پس از خطای هند این بازیکن داور با کارت زرد او را جریمه کرد.

در دقیقه ۶۵ و درست زمانی که استقلال با تمام نفرات خود برای استفاده از یک ضربه ایستگاهی جلو کشیده بود و تنها حردانی روی خط نیمه حضور داشت، محبی در سمت راست زمین به توپ رسید و با ارسال یک پاس رو به عقب اشتباه و بی‌دقت، بازیکن نفت را صاحب توپ کرد.

حردانی در مصاف با بازیکن نفت تکل بلندی بست اما توپ به دست او برخورد کرد و داور به سود نفتی‌ها اعلام خطا کرد. خطای هندی که اگر اتفاق نمی‌افتاد دو بازیکن نفت را در موقعیت تک به تک با سید حسین حسینی قرار می‌داد و احتمالا سرنوشت بازی تغییر می‌کرد.

1785039

حردانی در این بازی و در پست غیر تخصصی خود نمایش خوبی داشت و قطعا ساپینتو از این خطا و کارت زرد او هم خوشحال شده است چرا که او با این کار تیمش را نجات داد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا