ورزش

خطر عدم تمدید قرارداد برای بازیکن آزاد پرسپولیس

شاید یکی از بازیکنان پرسپولیس که با این باشگاه قرارداد ندارد در خطر تمدید نشدن قراردادش باشد.

به گزارش ورزش سه یکی از دلایل اصلی موفقیت پرسپولیس در فصول اخیر حفظ استخوان‌بندی بازیکنانش بوده که با وجود رفت و آمدهای فصل نقل و انتقالات تغییرات اندکی در اسکواد تیم رخ داده و همین ثبات رمز موفقیت تیم با وجود تغییرات در کادر فنی بوده است.

این ثبات اما در آستانه از دست رفتن است چرا که با توجه به محدودیت لیست بزرگسال شاید اسکواد تیم دچار تغییراتی شود و با برخی بازیکنان تمدید نشود.

روز جمعه حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد شاید به خاطر محدودیت لیست بزرگسال تیم پرسپولیس قرارداد تعدادی از بازیکنان این تیم تمدید نشود.

از بین بازیکنانی که قراردادشان با پرسپولیس به پایان رسیده تقریبا همگی جزو نفراتی هستند که باشگاه آنها را می‌خواهد و مایل به تمدید قرارداد با آنهاست.

در این بین شاید تنها نفری که موقعیت متزلزل‌تری دارد فرشاد فرجی است. مدافع مازندرانی که طی سه فصل و نیم گذشته در اختیار پرسپولیس بوده غیر از لیگ بیست و یکم و اواخر لیگ بیستم در دو فصل گذشته مدافع ثابتی در تیمش نبوده است.

خطر عدم تمدید قرارداد برای بازیکن آزاد پرسپولیس

زمستان سال گذشته و در نیم فصل لیگ بیست و سوم فرجی از چند باشگاه لیگ برتری مشتری داشت و البته بعضا در ازای جذب برخی بازیکنانی که پرسپولیس می‌خواست مسئله معاوضه او مطرح می‌شد که در نهایت خروج او از جمع سرخ‌ها منتفی شد.

با این وجود فرجی آنقدر کیفیت دارد که اگر همین حالا بحث جدایی قطعی‌اش از پرسپولیس به گوش برسد دو سه تیم لیگ برتری دنبالش می‌افتند و برای جذبش اقدام کنند. فعلا یکی از آنها نساجی قائمشهر شهر خود فرجی است که گفته می‌شود پیشنهاد قابل توجهی هم به این بازیکن داده است.

غیر از فرشاد فرجی بعید است موقعیت بازیکن دیگری به خطر بیافتد هر چند شایعاتی در مورد جدایی احتمالی وحید امیری هم در صورت بیشتر نشدن سهمیه بزرگسال شنیده می‌شد که حالا با رسیدن سهمیه از 19 به 20 شاید جدایی او منتفی شود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا