ورزش

خطیبی: 2 امتیاز را در 2 دقیقه از دست دادیم


سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: در دیدار مقابل نفت آبادان 2 امتیاز را در 2 دقیقه از دست دادیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رسول خطیبی پس از تساوی یک بر یک تیم فوتبال پیکان مقابل نفت آبادان در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: فکر می‌کنم آنهایی که بازی را دیدند از هر دو تیم فوتبال دیدند. هم ما می‌خواستیم برنده باشیم و هم تیم حریف و به همین دلیل بازی خوبی را در شرایط سخت شاهد بودیم. در آبادان بازی کردن برای همه تیم‌ها سخت است، مخصوصاً برای تیمی که مثل ما جوان است.

وی ادامه داد: نیمه اول ما با برد به رختکن رفتیم، اما تیم صنعت نفت می‌توانست گل بزند. آنها فرصت‌های خوبی داشتند و می‌توانستند چند گل بزنند، اما در نیمه دوم آنها می‌خواستند گل خورده را جبران کنند و چند تغییر ایجاد کردند. ما هم دو تعویض اجباری داشتیم. در نیمه دوم هرچند تیم حریف فشار می‌آورد، اما ما فرصت‌های بیشتری داشتیم و می‌توانستیم روی ضدحملات به گل‌های بیشتری برسیم. در دقیقه 96 گل تساوی را دریافت کردیم و 2 امتیاز را در دو 2 دقیقه از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: کار بزرگی انجام دادیم و با بازیکنان جوان و جویای نام توانستیم یک امتیاز از آبادان بگیریم. امیدوارم تیم صنعت نفت که مربی خیلی خوب و بازیکنان با کیفیتی که دارد بتواند در بازی‌های پیش‌رو موفق باشد.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا