ورزش

خط قرمز پرسپولیس روی نام «برانکو»/یک اروپایی و دو برزیلی در فهرست

برای انتخاب سرمربی جدید؛

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هیچ تصمیمی برای مذاکره با برانکو ایوانکوویچ برای بازگشت وی به نیمکت سرخپوشان ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، پایان کار اوسمار ویه را در پرسپولیس باعث شد تا مدیران این باشگاه دنبال انتخاب سرمربی جدید برای تیمی باشند که فصل گذشته عنوان قهرمانی را کسب کرده است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که با پیشنهاد مختلف ایجنت ها روبرو شده است تصمیم دارد مذاکره با سرمربی خارجی را به بخش بین الملل سپرده تا آنها کار را پیش برده و سپس بطور مستقیم بتواند با سرمربی مد نظر باشگاه مذاکره کند.

مذاکره‌های پرسپولیس با سه گزینه خارجی (یک اروپایی و دو برزیلی) جدی تر از همیشه در حال پیگیری است که نشان می‌دهد سرمربی بعدی این تیم به احتمال زیاد خارجی خواهد بود.

مدیرعامل پرسپولیس که همواره در روزهای بدون سرمربی با موضوع بازگشت برانکو ایوانکوویچ به جمع سرخپوشان به عنوان مربی با کارنامه‌ای موفق روبرو بود روندی متفاوت را در نظر گرفته است.

درویش که در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر با برانکو ایوانکوویچ هنگام برگزاری جام ملت‌های آسیا مذاکره داشت اما پاسخ منفی شنید هیچ تصمیمی برای مذاکره مجدد با پیرمرد کروات برای گفت و گوی دوباره ندارد. او معتقد است برانکو طبق قراردادش با فدراسیون فوتبال چین به کارش در تیم ملی این کشور ادامه خواهد داد و دلیلی برای مذاکره با او و گرفتن فرصت برای انتخاب سرمربی دیگر ندارد.

از این رو درویش به کارگروه مدیریتی کنسرسیوم بانکی به عنوان مالکان جدید باشگاه نیز اعلام کرده است هیچ تصمیمی در این زمینه ندارد تا پروژه بازگشت برانکو این بار کاملاً از ابتدا منتفی باشد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا