ورزش

خط و نشان برای حریفان: ناجی اینتر فروشی نیست

بپه ماروتا، مدیر اینتر، اعلام کرد که قرلرداد سیمونه اینزاگی با این باشگاه تمدید خواهد شد.

به گزارش “ورزش سه”، اینزاگی از زمان قبول هدایت اینتر و نشستن روی نیمکت این تیم توانسته است عملکرد قابل قبولی را به نمایش بگذارد و تحسین بسیاری را جلب کند.

او فصل گذشته موفق شد این تیم را به دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان برساند، هرچند با قبول شکست برابر منچسترسیتی به مدال طلا و عنوان نایب قهرمانی رضایت داد اما همین جایگاه هم پیشرفت قابل توجهی برای آنها بود.

اینتر در این فصل هم صدرنشین رقابت‌های سری آ است و نمایشی درخشان را ارائه کرده و از شانس خوبی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان با غلبه بر اتلتیکو مادرید برخوردار است.

خط و نشان برای حریفان: ناجی اینتر فروشی نیست

این عملکرد خوب باعث شده که چند باشگاه بزرگ اروپایی مانند چلسی، لیورپول و منچستریونایتد نام این مربی ایتالیایی را در فهرست گزینه‌های مدنظرشان برای حضور در جایگاه سرمربی در فصل آینده قرار دهند. 

این شایعات موجب نگرانی مدیران اینتر شده است و به نظر می‌رسد که آنها تلاش برای امضای قرارداد جدید و حفظ او را آغاز کرده‌اند.

ماروتا در پاسخ به سوالی در این باره به خبرنگاران گفت:” ما سیمونه را دوست داریم و مشخصا دوست داریم با او ادامه دهیم. مذاکرات را در زمان درست شروع خواهیم کرد. قرارداد او در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود اما او در اینجا خوشحال است و ما هم از کارش راضی هستیم.”

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا