ورزش

خط و نشان جدی: آمریکا قهرمان کونکاکاف شد

تیم ملی آمریکا با پیروزی برابر تیم ملی مکزیک موفق شد جام قهرمانی لیگ ملت‌های کونکاکاف را بالای سر ببرد.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی آمریکا صبح امروز به وقت ایران در دیدار فینال رقابت‌های لیگ ملت‌های کونکاکاف به مصاف تیم ملی مکزیک رفت و توانست با دو گل برابر این تیم به پیروزی برسد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند. 

گل اول این تیم در حالی به ثمر رسید که همه منتظر شنیدن سوت پایان نیمه اول بودند اما تایلر آدامز توانست به خوبی از پاس گلی که وستون مک کنی برای او ارسال کرده بود استفاده کند و گل اول بازی و تیمش را در دقیقه 45 به ثمر برساند. 

خط و نشان جدی: آمریکا قهرمان کونکاکاف شد

تلاش بازیکنان آمریکا برای کسب پیروزی در نیمه دوم هم جواب داد و این بار جووانی رینا بود که موفق شد در دقیقه 63 گل زیبایی را وارد دروازه حریف کند تا اختلاف را به دو گل رسانده باشد و خیال تیمش را تا حد زیادی راحت کند. 

این ستاره آمریکایی که فرصت زیادی برای بازی در رقابت‌های این فصل لیگ برتر انگلیس در ترکیب ناتینگام فارست پیدا نکرده است، ستاره تیمش در این مسابقات بود و جایزه توپ طلایی را هم به دست آورد. 

2004148

تیم ملی آمریکا قرار است در تابستان امسال در مسابقات کوپا آمه‌ریکا هم حضور پیدا کند و به نظر نمی‌رسد که حریف دست و پا بسته‌ای برای تیم‌های بزرگ حاضر در این رقابت‎‌ها باشد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا