ورزش

خط و نشان حریفان جهانبخش: تا آخر می‌جنگیم!

انریکو لوتیتو، مدیر لاتزیو تاکید می‌کند که این تیم درگروه نسبتا دشوار لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکو مادرید، فاینورد و سلتیک تا آخر می‌جنگند و هرگز تسلیم نمی‌شوند.

به گزارش “ورزش سه”، بیانکوچلستی  برای دومین بار در 12 سال گذشته به مرحله گروهی مسابقات بازگشته است، آنها دو سال قبل موفق شدند به مرحله یک هشتم نهایی هم راه پیدا کنند.

بعد از قرعه‌کشی امشب لیگ قهرمانان که مشخص شد لاتزیو باید در مرحله گروهی با اتلتیکو مادرید، فاینورد و سلتیک روبرو شود، انریکو لوتیتو به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:”بیایید بگوییم که در لیگ قهرمانان اروپا چیزی به نام بازی آسان وجود ندارد.”

1918610

انریکو که پسر رئیس باشگاه، کلودیو لوتیتو، است، پس از اینکه لاتزیو فصل گذشته در سری آ دوم شد، برای شرکت در قرعه کشی به موناکو رفته بود. او در ادامه گفت :”فاینورد، اتلتیکو مادرید و سلتیک حریفان سرسختی هستند. ما در هر بازی تمام تلاش خود را خواهیم کرد که  تا انتها بجنگیم.”

مائوریتزیو ساری هرگز این موضوع را پنهان نکرده است که طرفدار رقابت های اروپایی نیست و برای بازی در این رقابتها مجبور است برنامه تمرینی خود را به هم بزند  و تیم را تغییر دهد. او در گذشته با این مشکل دست و پنجه نرم می کرد و مشخص نیست چه برنامه ای برای هدایت تیم در دو تورنمنت بزرگ فصل دارد.
لوتیتو افزود: “ما می دانیم که آسان نخواهد بود، اما ما تیمی هستیم که هرگز تسلیم نمی شویم و زمانی که شکست می خوریم، عادت کرده ایم که برای مبارزه تا انتها روی پای خود بایستیم.”
لاتزیو تا اینجای فصل شروع بدی در سری آ داشته و مقابل لچه و جنوا شکست خورده است.

آنها فصل گذشته به دلیل  شکست 1-0 خارج از خانه مقابل فاینورد از لیگ اروپا حذف شدند درحالی که در اوایل دور گروهی 4-2 آنها را در ورزشگاه المپیکو شکست دادند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا