ورزش

خودنمایی ازبک‌ها برای ایران با ۵ گل در ۴۵ دقیقه!

سرکو کاتانچ در نیمه مربیان سرنوشت ازبکستان مقابل تاجیکستان را تغییر داد.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی فوتبال ازبکستان که پیش از این صعودش به‌عنوان صدرنشین گروه A تورنمنت کافا را قطعی کرده و راهی فینال شده بود، از ساعت ۱۹ امشب(به وقت ایران) در ورزشگاه ملی تاشکند به مصاف تیم ملی تاجیکستان رفت.

ویدئو: 303659

تاجیک‌ها که در صورت کسب پیروزی در رتبه دوم جدول این گروه قرار می‌گرفتند و به مرحله رده‌بندی تورنمنت کافا صعود می‌کردند، در نیمه اول فراتر از انتظار ظاهر شدند و توانستند با گلزنی عمربایف به برتری یک بر صفر دست پیدا کنند، اما ۴۵ دقیقه دوم برای آنها کاملا متفاوت رقم خورد و ازبکستان سرنوشت را تغییر داد.

1888402

سرکو کاتانچ که نمی‌خواست تیمش بازنده این دیدار باشد، در شروع نیمه دوم سه تغییر هجومی و همزمان انجام داد که هشت دقیقه بعد از آن توانستند توسط یاخشیبوئف گل تساوی را بزنند و در دقیقه ۵۶ نیز توسط الدور شومورودوف، ستاره بلند قامت و تعویضی خود به گل دوم دست پیدا کنند.

ازبک‌ها در دقیقه ۷۲ توسط فیض‌الله، دیگر بازیکن تعویضی خود به سومین گل رسیدند و در دقایق ۸۳ و ۶+۹۰ ارکینوف و اورنوف(پنالتی) نیز که به‌عنوان یار جانشین به زمین آمده بودند، توانستند گلزنی کنند تا تاجیکستان برتری یک بر صفر در نیمه نخست را با شکست ۵ بر یک عوض کند و پایین‌تر از عمان قرار بگیرد و نتواند راهی بازی رده‌بندی تورنمنت کافا شود.

1888403

تیم ملی ازبکستان در شبی که چهار بازیکن تعویضی این تیم گلزنی کردند، با برتری مقابل تاجیکستان، ۹ امتیازی شد تا مقتدرانه راهی فینال کافا شود و روز سه‌شنبه برابر تیم ملی ایران قرار بگیرد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا