ورزش

خوسلو: کارواخال به من حسودی می‌کرد!

به او گفتم تو هم جایزه می‌بری

خوسلو راز جالبی در مورد باجناقش، دنی کارواخال، فاش کرد، اینکه همیشه در رویای بردن جایزه بهترین بازیکن زمین در لیگ قهرمانان بود و به جایزه او حسادت می کرد.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید فصل 24-2023 را رویایی تمام کرد. تیم توانست قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان شود و در این دو قهرمانی نقش باجناق ها تعیین کننده بود. دنی کارواخال و خوسلو فصلی فوق العاده را پشت سر گذاشتند و گل های حساسی برای رئال زدند.

خوسلو: کارواخال به من حسودی می‌کرد!

خوسلو که دو سال پیش با پیراهن کارواخال به پاریس رفته بود تا فینال لیگ قهرمانان بین رئال و لیورپول را ببیند، امسال خودش جام را بالای سر برد.

خوسلو در بازی برگشت نیمه نهایی برابر بایرن در دقایق پایانی دو گل فراموش نشدنی زد و یک تنه رئال را به فینال برد. در پایان همان بازی او بهترین بازیکن زمین نیز شناخته شد.

2043160

خوسلو در این رابطه گفت: «من برابر یونیون برلین و بایرن دو بار جایزه بهترین بازیکن زمین را بردن و یادم است دنی به من می گفت این خیلی جایزه بزرگی است و ای کاش خودم هم روزی برنده آن شوم. او تمام سال ناله می کرد که این همه سال هرگز یک جایزه MVP لیگ قهرمانان نبرده است. دنی به من حسادت می کرد (می خندد).»

خوسلو ادامه داد: «بالاخره دنی این جایزه را برد و آن هم در چه بازی‌ای. او در فینال لیگ قهرمانان گل زد و MVP شد. دنی حالا شش قهرمانی چمپیونزلیگ دارد و از نظر من بهترین مدافع راست تاریخ است.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا