ورزش

خوشامدگویی باشکوه به رقیب سردار در المپیکو (عکس)

پیش از شروع بازی رم و میلان، در استادیوم المپیکو مراسم خوشامدگویی باشکوهی برای روملو لوکاکو خرید جدید جالوروسی برگزار شد.

به گزارش “ورزش سه”، هواداران رم از زمان فرود هواپیمای روملو لوکاکو در فرودگاه این شهر از او به گرمی استقبال کرده‌اند. استقبال از ستاره بلژیکی در رم امروز به شکلی باشکوه در ورزشگاه المپیکو برگزار شد.

رم امشب در ورزشگاه خانگی‌اش سومین بازی از فصل سری آ را مقابل میلان برگزار می‌کند. ژوزه مورینیو نام روملو لوکاکو را در فهرست تیمش قرار داد و او بازی را از روی نیمکت شروع خواهد کرد.

1918893

اما پیش از سوت شروع مسابقه درحالیکه بازیکنان جالوروسی از جمله لوکاکو در حال گرم کردن در زمین بودند باشگاه رم مراسم خوشامدگویی باشکوهی برای این مهاجم بلژیکی برگزار کرد.

یک بنر با نام روملو در ورزشگاه به نمایش گذاشته شد و در حالیکه مراسم آتش‌بازی در اطراف این بنر انجام می‌شد هواداران حاضر در استادیوم نام لوکاکو را فریاد زده و به او خوشامد گفتند.

1918892

رم در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی دو مهاجم خرید و سردار آزمون و سپس روملو لوکاکو را به ترتیب از لورکوزن و چلسی جذب کرد.

درحالیکه لوکاکو در حال حاضر برای جدال رم و میلان روی نیمکت نشسته است سردار آزمون به دلیل مصدومیت در فهرست ژوزه مورینیو قرار نگرفت.

1918891

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا