ورزش

خوشبختم که برای بارسلونا بازی می‌کنم

رونالد آرائوخو:

رونالد آرائوخو، مدافع اوروگوئه ای بارسلونا مدعی شد از بازی کردن برای این تیم احساس خوشبختی می کند.

به گزارش “ورزش سه”، در روزهای اخیر جلسات متعددی برای تمدید قرارداد رونالد آرائوخو با باشگاه بارسلونا منتشر شده و به نظر می رسد به زودی این خبر به صورت رسمی اعلام خواهد شد. علیرغم ابراز تمایل منچستریونایتد، خود رونالد آرائوخو خواهان ماندن در بارسلونا بود و حالا او در مصاحبه ای در مورد روزهای دشوار ابتدایی خود در باشگاه و فلسفه متفاوت بلوگرانا نسبت به تیم های دیگر صحبت کرده است.

رونالد آرائوخو گفت: “من احساس خوشبختی می کنم که می توانم برای این باشگاه بازی کنم. بارسلونا فلسفه بسیار متفاوتی با بقیه باشگاه ها و حتی دیگر تیم های فوتبال اسپانیا دارد. وقتی برای درک این فلسفه وارد یاشگاه شدم شرایط دشوار بود. بازیکنان بارسلونا توپ را خیلی سریع حرکت می دادند، اما من قصد داشتم توپ را کنترل کنم و در انجام این کار ناتوان بودم، پس ناامید به خانه رفتم. به خودم گفتم نمی توانم در چنین تیمی بازی کرده و نتوانم توپ را کنترل کنم یا با آن راحت بازی کنم.

اما در ادامه اوضاع بهبود یافت. به خودم گفتم من اینجا هستم و می توانم مطابق این سبک فوتبال بازی کنم، پس هر روز برای بهتر شدن تلاش کردم. من از این شانس برخوردار بودم که در این باشگاه بازی کنم و به همین دلیل سخت تلاش کردم. حالا به لطف خدا این تلاش برایم ثمربخش بوده است.”

ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا